1.009 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Hvid Schæfer søger en " kæreste " Hvid Schæfer søger en " kæreste "
Hej med jer.
Vi har længe snakket om, at få et enkelt kuld hvalpe fra Dina, men vil jo ikke have hvem som helst til at hygge sig med hende, så derfor er denne gruppe jo veloplagt til spørge om der ikke findes en super sød hvid schæfer han der kunne tænke sig, at få hvalpe med min smukke Dina?
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 40
mar 2008
Kan I evt, skrive en privat besked til mig med alt om hvordan i gør med det hele og prisen osv?
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 991
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 325 Svar: 949
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 991
mar 2008
mar 2008
mar 2008
Jeg har prøvet at ringe til ham der i sin tid har importeret hende, men kan ikke få fat på ham. Hendes første vaccine har hun fået ved en dyrlæge i Harrislee i Tyskland
mar 2008
Dina er IKKE fra Tyskland, som jeg blev informeret om, men derimod fra Varde egnen. Det er jo en stor forskel.
Så hvis der er nogen af jer der kender eller har hørt om nogen fra Varde egnen der har haft avlet hvide schæfere, så sig endelig til.
Jeg fik oplyst en adresse som hedder Ringkøbingvej 261, men kan ikke finde noget via degulesider.
Måske nogen af jer kan give flere spor???
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 149 Svar: 360
Jeg har lige prøvet at se hvem vi i Dansk Hvid Schæferhundeklub ved har fået hvalpe i 2008, og desværre har jeg ikke kunne finde andre hunde der er født samme dato som Dina.
Jeg syntes du skal prøve at spørge i Dansk Hunderegister, om de kan se hvem opdrætteren var.
Har du fået hunden flyttet over i dit navn i Dansk Hunderegister, eller står Dina i registeret hos en tidligere ejer?
Dansk Hunderegister er meget flinke til at hjælpe, og ellers syntes jeg du skal prøve her på HG at lave en tråd, hvor du søger søskende til din hund ud fra din hunds fødselsdato.
Det har flere gjort før med held, så du på den måde kan finde ud af om der var stambog på begge forældre til din hund.
I må alle sammen have en god weekend
Frank
mar 2008
Dina står registreret i mit navn ved Dansk Hunderegister ja. Og jeg vil da helt sikkert prøve alt hvad der overhovedet prøves kan.
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 149 Svar: 360
Det var også 2005 hundene jeg havde været igennem, desværre uden held, ak ja de kære tal kan man jo skrive forkert....
Ved du tilfældigvis hvad forældrene hedder til Dina, så kan jeg prøve at se om vi har nogle forældre der hedder det i databasen i DHSK.
Flere har også haft held med at oprette en annonce hvor de søger søskende der er født samme dato som deres hund, så de på den måde er kommet i kontakt med nogle der kender opdrætteren, så det kunne du jo også prøve her på HG.
Det kunne jo være der er andre brugere der har en hund der er født samme dato som din.
Held og lykke med søgningen og fortsat god weekend
mar 2008
Nej jeg ved desværre intet om hendes forældre. Det eneste jeg ved er at de boede på Ringkøbingvej muligvis nummer 261 ved Varde.
Og at hanhunden vidst ikke var deres egen.
Så meget lidt information at gå igang med, men jeg prøver
Hvid Schæfer søger en " kæreste "
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside