Cavalier King Charles Spaniel

Cavalier King Charles Spaniel

Medlemmer: 110
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
936 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Chillis første uger hos os =) Chillis første uger hos os =)

Nu er det vist på tide med en update herfra! Der er sket utrolig meget siden dengang jeg lavede tråden med at hun var usikker. Det har hun vist glemt hun engang var *G*
Nu er hun blevet en terrorist uden lige der frygtløs kaster sig ud i det hele. Hun synes stadig andre hunde er lidt farlige, men tør hurtigt lidt op bare de ikke er for voldsomme.
Hun har været renlig siden hun var 9 uger (er nu 13 uger), sover igennem om natten, kan være alene hjemme, og har ikke ødelagt nogen af vores ting smiley Så hun er så dejlig!
Hun er samtidig yderst lærenem og kan sitte, dække, nej (selv hvis vi "taber" en lækker guf på gulvet) indkald, og går egentlig pænt i snor.

Men for at gøre det lidt kort har jeg lavet en lille video der viser lidt af hvad hun har fået tiden til at gå med siden vi fik hende. Desværre er den for stor til at blive lagt herind så i må se den på youtube. Klik på "watch in high quility" under filmen så blir den bedst smiley

http://www.youtube.com/watch?v=efrZpMZPXf0

Håber i vil se med =)

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chillis første uger hos os =)
  • #1   24. sep 2008 ihhhh hvor herligt!!! Godt for hende... godt for jer!!!! Endnu engang tillykke med den nu frække, intelligente og ikke mindst smukke Chilli!

• #2   24. sep 2008 Tjaaa nu har jeg set filmen 2 gange, med den dejlige energi bombe....gg
    Det er skønt at hun trives så godt hos dig...ss

Knus Fra hendes mor.

• #3   24. sep 2008 Tak begge to =)
    Gitte håber i kommer til at mødes ved udstillingen i hvert fald! Kommer du med freja eller bonzo?

• #4   24. sep 2008 super video!!! -hvor er hun dog dejlig- et lille energi-bundt smiley
    Desuden ser det ud til at i bor ret lækkert udfra hvad man kan se i "gulv-højde" smiley

Jeg synes at hun ser noget større ud end ludvig der er 12 1/2 uge gammel...
    Han vejer ca. 2700 g. og er ca. 24-25 cm. høj.
    Hvor stor er chilli?

• #6   24. sep 2008 Louise - mange tak. Ja jeg synes også vi bor i et dejligt hus. Vi har 220 m2 med en stor lukket have så det kunne ikke være bedre =) Tilmed har vi skov, rideskole, og odense å lige i nærheden. Så det er dejligt.
    Ja hun er vist lidt større end ham. De fleste af de sidste klip i videoen er fra i weekenden hvor vejret var super. Men i søndags da hun blev 13 uger vejde hun ca 3600 gr. Højden ved jeg faktisk ikke, men kan tjekke det senere smiley Så hun er lidt støre end ham. Men begge hendes forældre vejer også omkring 8-9 kg så der ender hun nok også smiley

• #7   24. sep 2008 Malene - mange tak =) Jeg synes også det er dejligt hun udvikler sig så positivt med lynets hast smiley

• #8   24. sep 2008 Hvor er hun da bare for lækker. Virkelig god film. Man kunne da ikke lade være med at se filmen med sådan en charme trold.

• #9   24. sep 2008 anette - mange tak smiley

Louise - hun er ca 24-25 cm høj så hun er nok bare lidt mere kraftig i bygningen end din smiley Men bare vent, vægten stiger lige pludselig hihi

• #10   25. sep 2008 Michelle: Tja Freja er nu ikke det udstilling ræs, men synes da det kunne være sjovt , hvad de sagde til at møde deres datter igen....
    Så vil da lige finde ud af, om jeg kan have begge med...

• #11   25. sep 2008 Sikke en skøn video - hvor er hun dog dejlig:-)

• #12   27. sep 2008 ja- hun er da noget større må man sige smiley Begge ludvigs forældre + hans bror er ret små og spinkle i det, så det er nok bare udslag for forskellighed smiley
    Han har dog ædt både et halvt bil-blad og snuppet en ekstra dental-stick fra min mosters hund der var på besøg i dag, så han arbejder på at få kamp-vægten i vejret -GG-

Kommentér på:
Chillis første uger hos os =)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce