{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Optjen gratis ting på pointshop :o) {{forumTopicSubject}}

Opret dig via dette link, så kan man tilmelde sig en masse ting, tjene point på dette, som man kan købe forskellige ting for.

http://www.pointshop.dk/?ref=2103216

Man kan tilmelde sig diverse sider og få mails derfra(og afmelde sig igen når pointne er gået ind) blive ringet op af telefonsælgere, sige ja eller nej som man lyster og så bruge alle pointne til sig selv...

Det skal lige siges at nogle ting koster penge, men man kan vælge dem der er 100% gratis... Men fx også få et sponserbarn og så betale for det, og samtidig for point man kan bruge...

God fornøjelse.. :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optjen gratis ting på pointshop :o)
  • #1   6. okt 2008 ahh en hel del... Jeg sidder lige nu og svare på spørgeskema undersøgelser om jeg er genert og en tyv - der er en række spørgsmål og nogle reklamer ind i mellem og for hver får jeg 500 point...

    Lige nu får man 800 point for at en lokal forsikring ringer.. så kan viasat ringe og der får man også deromkring :o)


  • #2   7. okt 2008 jeg vil bare lige advare, fordi jeg selv har været med i det...

    alle dem som kontakter dig en enkelt gang, og så får du point en gang - de bliver altså ved med at kontakte en jævnligt bagefter...

    har haft store problemer med viasat f.eks.
    Den uge hvor de ringede mest, var 5 gange på en uge... og lige meget hvor pænt man snakkede om at de skulle registrere at det var spild af tid, at de ringede, da man ikke var int. så ringede de alligevel...

    Stoppede først da vi flyttede.

    og til sidst bliver din indbakke fyyyyldt med junk og reklamer... ved hver undersøgelse skal man opgive sin mail.

    og ja... jeg er glad for at jeg er kommet ud af det igen...

    ved at skifte mail og flytte..... (ikke derfor vi flyttede hehe)


  • #3   7. okt 2008 og de ringede en masse gange fra alle mulige forlag, fordi de sagde jeg havde sagt ja til jeg var interesseret i de og de bøger....

    og helt ærlig så hader jeg at læse og har aldrig sagt ja til nogen bøger, for det ville da være spild af penge, når jeg ikk læser dem...

    og ja sådan kan jeg blive ved.


  • #4   7. okt 2008 Christina C - hmm ja til junk mails, men melder dem bare fra igen når ejg får dem, så ikke det store problem, og viasat har kun ringet til mig to gange, men havde også bedt om det to gange smiley Har været derinde i 2-3 måneder nu og får kun mange mails da jeg ikke tilmelder mig til alt for mange skøre ting :o)

  • #5   13. okt 2008 Tja som jeg skriver kan alt jo meldes fra igen... Og jeg har ingen problemer og har 69.000 point uden at bruge en eneste krone, og får nok en mail eller 3 om dagen fra selve pointshop og så alt afhængigt af hvad jeg melder mig til, men i bunden af alle mails kan man udmeldes...

  • #6   13. okt 2008 kan godt være man kan meldes fra mail...

    men du tror da vel ikke på, at når først firmaerne har fået din mail, så sletter de den igen? eller dit nr. for den sags skyld.

    nej for så var der ligesom ingen idé i konceptet....

    jeg har meldt mig ud af alt... men måtte blive skrevet på robinsonlisten, da vi flyttede og henvise til den, når de ringede for at få dem til at holde op.


  • #7   13. okt 2008 det der er svært, er når man først har givet dem sin tilladelse.....

  • #8   13. okt 2008 Tjo jeg har ingen problemer, og nu er det heller ikke alle og en hver jeg tillader at ringe, man må jo også gerne tænke lidt.. Min veninde har været derinde i 8 måneder og har meldt alt fra inden for kort tid, samt modtager hun kun opkald når hun har bedt om det....

    Mn man kan jo sikkert også være uheldig...


  • #9   13. okt 2008 viasat igen som eks.

    de har ringet til dig to gange ikk? fordi du gav dem lov, skrev du vidst...

    ja tak jeg gav dem også lov at ringe EN gang... men de blev ved ved og ved.... og så skriver du at man godt lige må tænke lidt...


  • #10   13. okt 2008 Ja de ringede 2 gange, fordi jeg gav lov 2 gange... annoncen forsvandt ikke med det samme og gjorde det igen og fik point 2 gange... Den ene gang sagde jeg at jeg ikke måtte have parabol og anden gang at jeg arbejder for Canal Digital, og så havde de ikke så meget at sige...

  • #11   13. okt 2008 jeg sagde det stod i vores kontrakt, at vi ikke måtte sætte parabol op... og det fattede de åbenbart ikke... når de ringede igen, så sagde jeg at jeg ikk lige havde fået ny kontrakt siden sidst...

    sagde det var spild af både deres og min tid, for de kunne ikke sælge mig noget... men ja... man skulle sgu tro det er halvhjerner der sidder der og ringer, når de ikk fatter en meter


  • #12   13. okt 2008 Hmm Viasat er sq også noget forbandet fis, er man først inde kommer man ikke ud, der skal et anbefalet brev til og stadig 3 måneders opsigelse. Nej nej se på Canal Digital, der er en mail nok, hvor man får autosvar så man ved mailen er fremme og vupti kun 1 måneds opsigelse smiley He he er glad for mit job!

  • #13   13. okt 2008 hehe

    ja jeg melder mig i hvert fald ikke til noget mere... jeg har lært lektien ;D


  • #14   13. okt 2008 He he jeg holder nu også lidt igen, og passer på efter det i har skrevet...

Kommentér på:
Optjen gratis ting på pointshop :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce