{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Beagle {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har erfaringer eller kender nogen der har en beagle? Vi har hørt mange forskellige ting, både at de skulle være meget slemme til at ville bryde ud af haven og de skulle være meget svære at opdrage og kræve rigtig meget, men også at de skulle være dejlige familiehunde som enes med andre hunde. Hvad er rigtigt? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Beagle

Annonce