Fotograferne

Fotograferne

Medlemmer: 328
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterår
  • #1   18. okt 2008 Åh det er smukt..

• #2   18. okt 2008 Hej Anette smiley
    Må være ærlig med dig og sige, at de fleste af billederne ikke rigtig siger mig det store... Dette billede synes jeg er rigtig flot komponeret, men det er godt nok ærgerligt med den udbrændte himmel (men det kan du jo ikke gøre for), og havde nok savnet lidt mere farve på f.eks. træerne i baggrunden: (link fjernet)
    Ellers vil jeg evt. foreslå dig at prøve lidt andre vinkler, prøv evt. med et skævt perspektiv, hvis det passer sig til motivet, vel at mærke ;D nærbilleder kunne også være spændende at se fra dig..
    Jeg har forsøgt at gøre kritikken så konstruktiv som muligt, og jeg håber du tager det til dig i den mening den er givet smiley

Mvh.
    Mille

• #3   19. okt 2008 Vinkler ved havet kan jo blive lidt begrænsede, hvis jeg ikke vil have fødderne ud i vandet ;O) Og jeg havde solen ned mod mig ved billedet taget op ad bakke, men syntes at det var et dejligt stemningsbillede.

Nu er der nok også forskel på, hvad der siger folk noget. Jeg er opvokset derude og har haft lutter gode og sjove oplevelser netop her. Jeg har også siddet og lyttet til mange bølger, når jeg har været trist, netop her. Så forstår da godt, hvis det ikke siger dig noget, Mille.

• #4   19. okt 2008 Anette:
    Ja helt sikkert, sådan nogle affektionsbilleder kan man ikke bede andre bedømme smiley jeg lagde f.eks. også et album ud her i går og de fleste synes ikke at de sidste billeder, hvor Lagsi, min fars islændervallak, nussede ham i håret, var specielt interessante. Det kan jeg så ikke forstå, da det er et skønt udtryk på billederne.. så ja, kunst er subjektivt! smiley

• #5   19. okt 2008 Ja, heldigvis... :O) Så er der plads til alle og deres interesser...

Kommentér på:
Efterår

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce