{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Pelsinfo.dk!!! Støt dem!!!!! *KIG* {{forumTopicSubject}}

jeg har været meget inde på pelsinfo dk. for at støtte dyrene. Du kan gi din underskrift gratis self så støtter du automatisk de mishandlede dyr og skriv til en designer der bruger pels til sit tøj smiley

JEG RÅDER ALLE DER ELSKER DERES DYR TIL AT GØRE DET DA DET HJÆLPER RIIIIGTIG MEGET ;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pelsinfo.dk!!! Støt dem!!!!! *KIG*
  • #1   26. okt 2008 Skal vi også stoppe med at spise æg, gris og ko?

• #2   28. okt 2008 Altså nu er jeg rigtigt meget inde i det med pelsdyr.. og de har det nu meget godt..i vært fald hvis man vil betale for en pels.. copenhagen fur har nogle helt klare regler for hvordan man behandler dyrene.. de må ikke være for mange sammen og de skal have nok plads, ellers bider de hinanden hvilket ike er så fedt for det ødelægger pelsen.. mink har kravle ting. i burene de bliver enda aflivet på humane måder.. det eneste problem jeg har er ræve.. det er lidt synd fordi de er lige så kloge som hunde.... og så sklal man tænke over at købe pels som stammer fra andre lande da de ikke altid afliver så humant.

• #3   28. okt 2008 så vil jeg lige sige at den sæl vidio er noget greenpeace har lavet.. og de har selv gjort det!

• #4   28. okt 2008 og så er det så lige utroværdige anima igen..
    det der har slet ikke noget med dk at gøre

• #5   28. okt 2008 Ok sidder lie og kigger for man er jo nysgerig.. Føj for satan nogle film de kan vise.. man får helt ondt i hjertet... men som jeg har nævnt det sker i lande som kina.. og de er ligeglade med dyrene.. men jeg tror den bedte måde man kan støtte det her på er ved at lade være med at købe skind møbler og pels.. jeg tror desværre at alt for mange af os sidder ovenpå hunde og katte skind uden at være klar over det..

Kommentér på:
Pelsinfo.dk!!! Støt dem!!!!! *KIG*

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce