{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

svært valg... {{forumTopicSubject}}

så har posten været (med dele af min bestilling!!!!!hmmm) Nå men der er jo så 4 bøger.¨
Hundetricks af mary ray
Hunden alene hjemme af R. abrantes
I den anden ende af hundesnoren (på dansk tihi)
Og på talefod med hunden af turid rugaas

Så det svære spørgsmål...hvorfor kan man ikke læse alle bøger samtidigt??
Det er et ganske svært valg hvilken man skal starte med.....smiler...

-Fortsat god dag fra mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svært valg...
  • #1   31. okt 2008 Åha ja. Jeg har også altid en stak bøger liggende "i kø" til at blive læst! Og der kommer desværre nye bøger til hurtigere end jeg kan nå at få læst...

  • #3   31. okt 2008 Ja jeg har også lidt af hvert igang ad gangen som regel LoooooL Kan slet ikke lade være.

  • #4   31. okt 2008 lonny-hvorfor synes du abrantes er dårlig??

    Jamen jeg har en hel stak liggende der bare venter på jeg går i gang med dem-alligevel bliver jeg ved med at købe flere...jeg forstår ikke at manden undrer sig...smil


  • #5   31. okt 2008 Ak ja. det evige problem. Jeg er næsten konstant i gang med flere bøger på en gang, og stakken der ligger i kø, bliver altid gradvist større alligevel.

    Snakkede med min kæreste den anden dag. Som pædagogstuderende har han ca. 10 skole bøger samt et par relateret interessebøger til sit studie. Ikke underligt at manden ofte keder sig? Jeg har mindst 60 bøger pt.


  • #6   31. okt 2008 okay lonni. Jeg er nu begyndt på den bog, og jeg holder faktisk med dig. Jeg mener faktisk den er generaliseret lige lovligt, altså at der er få ting man som sådan decideret kan bruge-eller at jeg kan ihvertfald.



  • #9   1. nov 2008 tihi, det kunne ellers være et interesant kriterium. Jeg ved, at der er nogen der, som ikke kan lide ham. Den ene fordi, at han under et forsøg på at foreklare os noget om selektion og evolution kom med en mild vittighed om labradorhunde. Suk.


  • #10   1. nov 2008 Helt enig med jer i, at det ikke er smart at skære så meget ned på kontakt. (selv om det dog ER nødvendigt at gøre i nogen grad ved super afhængige hunde, der bare klæber konstant og er vant til at kunne få kontakt helte tiden). Jeg anbefaler heller ikke folk at smide deres hund ud af soveværelset. De fleste hunde er rigeligt tid alene om dangen!

    Til gengæld synes jeg at afsnittet om direkte ensomhedstræning stadig er noget af det bedste der er skrevet om alene hjemme problemer...


Kommentér på:
svært valg...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce