{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

hvor langt tid???? {{forumTopicSubject}}

hej alle...

I hvor lang tid er hunden i sådan jeg æder "alt klamt fase". Jeg må ærlig indrømme jeg jeg er ved at være godt og grundig træt af at se min hund mæske sig i hundelort og her til morgen bræk.
er det noget der går over, Luna er nu snart 8 mdr gammel. Jeg spørger, da jeg virkelig er uviden.

Håber at det er noget der går over, da hun lider af lidt allergi og faktisk ikke må få andet end sit foder, den lille stakkel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor langt tid????
  • #1   7. nov 2008 Hej det bliver de ved med, jeg tror at, det ligger til deres natur at æde andres dyrs efterladenskaber, ved at mine hunde, hvis de kan komme til det løber lige ned til hesten og både æde og ruller sig i det ,det samme gælder kaninlort, vi har mange vildkaniner og det er også det store hit ,vi har også 2 landskildpadder, der har vi også oplevet her i sommers, at de er hoppet der ind i deres ude anlæg og rullet sig i det, det er så klamt ,det værste er når en anden hund har kastet op, at de æder det, man ved jo ikke om det er sygehunde og risikere, at de bliver syge af dette, mine hunde har altid adgang til mad, så det er bestemt ikke fordi de er sulten. ved også at naboen må ind i mellem vaske hund kl lort om aften, da han bare lukker sin hund ud i haven og den løber lige over til os og ruller sig i hestelort det er lidt sjovt da de jo bare kan holde deres hund hos dem selv tihi kh sanne

  • #2   7. nov 2008 Hej begge to
    Jamen det er en helt naturlig ting for hunde at gøre det. Nogen siger at grunden til at de spiser bræk er for at rydde op efter sig selv.
    Man kan dog lære dem at lade være. eksempelvis ved at tilbyde noget andet.
    Hvis vores har brækket sig skynder vi os at rose (IKKE YNKE) dem og så giver dem en godbid, derfved kan de lære at `glemme` at rydde op efter sig selv...
    Hvis man indøver et nej kan man også fralære dem at spise efterladenskaber.
    Sanne, du kan prøve med enten at smide et par ananas-stykker i stalden ved lorten, eller sprøjte med atamon (som bruges til madlavning og er ganske ufarligt)
    Held og lykke
    Knus maja


  • #3   7. nov 2008 Det er der også voksen hunde der gør ,har hørt i et hunde program på tv at man kan prøve at gi sin hund frisk ananas i dens mad så skulle det stoppe

  • #5   7. nov 2008 Tihi det bræk hun spiste i morges var menneske bræk..... AD AD AD AD.

    Puha, så må jeg hellere træne hende til ikke at æde sådan noget, men hvad er bedst. Skæld ud eller ???


  • #7   9. nov 2008 Det er vidst helt naturligt for hunden.. Min er lidt over 2 og han gør det stadig. Dog ikke så meget som da han var mindre, men tror det er fordi han har fået at vide at det må han ikke xD

  • #8   9. nov 2008 jeg synes bestemt ikke man bare skal lade dem gøre det. Det kan jo give orm at de spiser efterladenskaber, så er det da bedre at træne dem i nej fra start af smiley
    Fortsat god dag allesammen herfra


  • #9   9. nov 2008 vi prøver også at afholde vores fra det. Han spiser ikke rigtig 'puha' og sådan noget, men er begyndt på at spise sten. Og derfor går han ikke uden opsyn steder hvor der er sten ;D

Kommentér på:
hvor langt tid????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce