<De seriøse kaninejere> ;)

<De seriøse kaninejere> ;)

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
3.081 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

spørgsmål ang. kanin (lidt lang) spørgsmål ang. kanin (lidt lang)

jeg har en kanin på 5 år måske mere, jeg har fået ham af en da han ikke blev behandle ordenlig. og dermed ikke blev skifte, så da jeg fik ham ind havde han negle så lange de var besyndt at snure sig. og han havde øjen betændelse.

og så havde han en klump afføring der vare støre end en gold boldt, hvor jeg måtte bade ham 2 gange før det var begyndt at blive opløst.
men begryndt af klumpen har han får hængehud hvor den sad, og tror ikke det retter sig op, men så har den kedelig ting med at få små klumper her og der der kræver et bad for det ikke skal blive slemt, og ikke så glad at for at bade ham da han ikke bliver ynger.
men er der noget man kan gøre før han overhovde får dem?

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need someone for the connection of (Induction Stove, Oven, Washing Machine, Dryer, dishwasher) 1.000 kr.
  • Grave arbejde 5.000 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Installation af kombi/vaskemaskine til kraftstrøm og afløb. 500 kr.
  • Klippet hæk . Fælde 3 små træer 2.550 kr.
  • Tilslutning af gaskomfur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang. kanin (lidt lang)
  • #1   7. nov 2008 en kanin bør ikke have tynd mave og derved få klumper i pelsen.....uden den er syg.

hvad fodre du med ??

giv dem masser af godt hø og halm og giv ikke salat og agurk, de er meget vandholdige..... kør en overgang på tørt foder.....

• #3   7. nov 2008 han får gnaver bla, og hø hver dag.
    ellers får han gulerøder og æbler

• #5   7. nov 2008 har jeg gjordt i 5 måneder (=

• #6   7. nov 2008 du skal kun give ham hø og vand og intet andet. ikke alle kaniner kan tåle æbler, de kan godt være lidt hårde ved maven.
    de næste par dage skal du kun give ham hø og vand. så skulle hans aføring gerne blive bedre og så kan du langsomt begynde at give ham lidt fuldfoder også. men hyold dig fra gulerødder og æbler i starten til at han kan spise hvert fald 50g foder uden at få dårlig mave. så kan du give ham meget små stykker gulerødder.

• #7   7. nov 2008 glem æblerne

• #9   7. nov 2008 mine kæmper får alle de æbler og gulerødder de kan spise hver dag, men de er også vant til det. jeg startede også bare med et meget lille stykke. men kaniner på 7-10 kg kan også holde til noget mere end de bette små nogen jo smiley

• #12   10. nov 2008 mine kaniner har en hø dag en gang om ugen. der får de ikke andet end hø den dag. jo vand selvfølgelig smiley men ellers ikke andet. det har de kun godt af. og ellers får de kanin-pilller, gulerødder, æbler og hø alle de andre 6 dage i ugen smiley
    Og har aldrig haft dårlig mave på nogen af mine.
    Har kaniner dårlig mave skal du kun give den hø og vand, hjælper det ikke så afsted til dyrelægen.

Kommentér på:
spørgsmål ang. kanin (lidt lang)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce