1.172 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
25. jan 2006 Følger: 87 Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.480
Resultater fra Herning - Lørdag! {{forumTopicSubject}}
Kommer der ikke snart nogle resultater fra Herning - venter spændt på, at høre hvordan det er gået for jer som har været afsted idag.
Håber i alle har haft en rigtig dejlig dag og opnået nogle gode resultater som i er tilfredse med!
/ Trine
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.532
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.532
jan 2006
Følger: 87 Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.480
Nogle gangekan man godt stå med den fornemmelse, at bedømmelserne bare skal overståes især ved dommerændringer, og det er træls, at stå med den fornemmelse....
Men tillykke det var da flot!
/ Trine
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.532
jan 2006
Følger: 87 Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.480
/ Trine
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.570
vi havde en dommer fra portugal ... placeringerne blev som ønsket...
Fossi bir + nordv
jenna bim + nordv
gaia og gere : nordjv
dvs de to championer fik "voksen" titlerne og de to juniorer fik juniortitlerne.
vi var kun de 4.
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.854
jan 2006
Følger: 87 Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.480
Det er sgi da lidt vildt, hvis det er tilfældet, og så til en nordisk vinderudstilling ... puha...
Stort tillykke til jer andre også!
/ Trine
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 112
Resultatet: 1. præmie, 3. vinder. Ikke helt tilfreds, men sådan er det jo..!!!
Anette
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 1.162
Er super glad - vist meget sjældent at en dober bliver en af de 4 første - hvis det da nogensinde er sket før.
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 646
maj 2006
Følger: 104 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.189
Alle udstillere blev total stressede, og han talte ikke særligt pænt til folk - det undgik jeg heldigvis.
Bianca vandt championklassen med Excellent og der var 4 i klassen. Men så heller ikke mere.
Har sådan lyst som privatperson at klage over den dommer, men det nytter nok ikke noget. Men han bliver aldrig dommer i specialklubben, og får vi ham i DKK regi, så stiller jeg ganske simpelthen ikke op.
Turen var god, men udstillingen ikke en pind værd.
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 470
Synes godt nok det er lang tid siden, jeg har haft så træls en udstilling! Det startede allerede i hvalpehanner, hvor der blev hevet målepind frem og der blev givet lovende til de , der var tæt på grænsen! Så vidste jeg godt hvad klokken var slået for mig og Gambey!
Det blev dog til en Very Good i championklassen...
Vi var først færdige kl. 17.30... Ja, der var da godt nok tilmeldt 103 beagler, men alligevel! Godt det var en specialudstilling, så vi ikke skulle i store ring!
Sluttede så dagen af med ikke at kunne finde ud til bilen og trådte i en hundelort..... Lækkert at køre hjem i den stank! Vær venlig at saml op efter jer!!!!
Pyh, så fik jeg luft og kan gå i seng og lade op til i morgen - forhåbentlig bliver den dag lidt bedre
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.532
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.532
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.532
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 470
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.532
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 470
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.532
jan 2006
Følger: 87 Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.480
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 74 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 9.950
men en dejlig dag --- og tak for kigget på alle jeres lækre hunde og tillykke med jeres fine resulteter...
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 74 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 9.950
sep 2006
Følger: 108 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 466 Svar: 2.026
Kahlua: excellent og 3.vinder (og her skal det lige nævnes - at i hele juniorklassen til sammen både med hanner og tæver - ca. 28 hunde - der blev der kun uddelt 3 excellent og derudover var kahlua den yngste i hendes klasse) så vi er super stolte af hende. Sit første excellent som 9 mdr
Kritik:
9 months, very promising junior, correct bite, nice type of head, light eyes, enough neck, strong bones, big body, enough angulations, excellent tailset, moves with excellent drive, correct in front and rear, excellent coat.
Bailey: Excellent - vi har desværre glemt at få hendes kritik - så den bliver sendt, så den glæder vi os til at læse :o)
Så alt i alt en fantastisk dag
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 488
Men I opdræts klassen blev vi nr. 2 i store ring så det var fed nok.
Vi havde også dommerændring, der var næsten ingen der kunne lide ham.
jul 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 26 Svar: 84
det var en super dag
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.819
Hun gik rigtig, super fint og stod flot på bordet og var glad for dommeren osv. Fik en fin kritik osv. Så alt i alt er vi rigtig tilfredse med resultatet
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.819
Nordisk vinder, og champions m.m. - wow
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 800
Gimli blev BIM og nordisk vinder, og jeg blev BIS 2 i Juniorhandling!! Så en super fed dag for os!! ;O))
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 800
nov 2005
Følger: 76 Følgere: 66 Hunde: 8 Emner: 21 Svar: 1.332
Tillykke til jer andre med de gode resultater.
- Karina
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.455
Lørdag var bare ikke vores dag. Begge hundene fik very good og blev placeret som henholdsvis nr 1 og 2.
Dommeren gav ikke exellent til hundene i junior klassen.
Det var hyggelig at hilse Connie og husbond :o) tusind tak for den fine kurv. Den vil jeg glæde mig til at nyde.
Da jeg så skulle hjem, kunne jeg ikke finde mine bilnøgler......jeg havde fået slæbt alt mit pakkenelliker ud til bilen, havde fået læsset af og hvor var nøglerne ??
Det hele blev læsset på trækvogen igen og ind i hallen for at spørge både DTK og DKK om der var blevet indleveret nogle bilnøgler. Det var der ikke.
Jeg var ved at være rigtig træt ( har haft en hård uge ).......jeg måtte bide i det sure æble og ringe til en låsesmed. Nøglerne lå fint ind bag i bilen og gud ske tak og lov for det - men øv det var en dyr udstillings dag LOL
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 5 Emner: 14 Svar: 636
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.286
Riiini fik desværre kun good, men han gik heller ikke specielt godt !
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.806
VI havde kun ringsekretær - så hun måtte springe rundt og sørge for at alle hunde stod i rigtig rækkefølge.
Må indrømme jeg har svært ved at se hvordan DKK skal løfte opgaven som været ved WDS 2010.
Resultater fra Herning - Lørdag!