{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

svømmesteder til hunde i Danmark {{forumTopicSubject}}

Der er flere og flere med hunde, samt dyrlæger, der anbefaler svømning til hunde som motion til raske hunde eller som en del af arbejdet med genoptræning af hunde der har brug for det.

Over hele landet skyder flere og flere svømmehaller op for hunde, så det ikke kun er en aktivitet der foregår om sommeren i landets mange søer eller i havet ved stranden.

Jeg vil gerne lave en samlet liste over landets "badeanstalter" for vore hunde, og håber derfor at nogle her fra siden, måske lige vil gå ind og kikke om du kender en svømmehal jeg ikke har fået med på oversigten.

Når listen bliver mere komplet vil jeg flytte den over på en tråd her på siden, så alle har let adgang til den.

Du kan se den foreløbige oversigt på hjemmesiden
www.hvidschaefer1.dk

På forhånd tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svømmesteder til hunde i Danmark
  • #1   16. nov 2008 Øj hvor dejligt med sånn en side:) Har bare li et spørgsmål, hvor gammel skal hunden være, før man begynder svømme-træning med dem??? Ingen a mine fejler noget, vil bare gerne lave en masse med dem, og så er det jo super sundt for dem.

  • #2   16. nov 2008 Okay... Jamen så må vi jo bare se og kommer igang:)


  • #3   17. nov 2008 Der ligger også denne http://www.hjortemosegaards.dk de har både hundepension og hundesvømning, den ligger i nærheden af Dalmose på Vestsjælland smiley

  • #4   17. nov 2008 Jeg kunne jo se i havde KB hundesvømning med det er der Saga svømmer smiley

  • #5   17. nov 2008 Hej !

    Nordre dyrehospital i Lystrup ved Århus, har et træningsbassin.
    Derudover en af deres dyrlæger efteruddannet i kiropraktik på hunde, og en af deres vet.sygeplejersker har en dyremassage uddannelse.
    Deres hjemmeside er www.nordredyrehospital.dk


  • #6   18. nov 2008 Tak for kommentarer og adresser
    Der er indtil nu 21 forskellige steder i landet hvor der er mulighed for at svømme med ens hund.

    Tak for de mange gode tips som er ført på oversigten. håber på endnu flere har et sted hvor der er en "badeanstalt" hvor hunde kan svømme.

    Når der er lidt flere med på listen ligger jeg den samlede liste úd på vores gruppe, så alle har let adgang til den. Hvis nogle bruge listen til jeres egen hjemmeside er det selvfølgelig helt OK.

    Mange svømme hilsner
    Frank




  • #7   17. dec 2008 Hej,

    Kan se at du har været så flink at skrive min hundesvømmehal ( www.Elsang.dk) på listen:-) Mange tak for det!
    Jeg synes dog at det er utroligt svært at læse med den gule skrift! Kunne du måske ændre farven til en mere let læselig farve, som sort el blå?

    Mvh Lene


  • #8   17. dec 2008 Hej Lene og alle sammen
    Tak for jeres kommentarer, og også tak til Lene for at du var opmærksom på at farven ikke var så læse venlig, så den har jeg selvfølgelig straks ændret.

    Hvis der er andre der har gode forslag til forbedringer, billeder eller andre haller hvor hunde kan svømme, så skriv endelig lige til mig her på siden eller send en HP

    I må alle have en god jul sammen med jere "våde hunde".

    Hilsen fra julehundene Nero, Rolf, Bambie og Frank


Kommentér på:
svømmesteder til hunde i Danmark

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce