BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  orm
  • #1   16. nov 2008 Kun hvis jeg ser noget med det blotte øje hvad jeg nu aldrig har oplevet......

Jeg får så mine tjekket hvert år for hjerte/lungeorm, så mon ikke der ville komme en melding hvis der var andet?

• #4   17. nov 2008 Vi har en anden slags hjerte/lungeorm her i Vietnam end dem der er derhjemme. Dem her får de fra myg. Vi får taget blodprøve, de drypper blod på en pind og så er det lidt ligesom en graviditetstest. 1 streg negativ, 2 streger positiv.
    Der er så forebyggende medicin i hans loppekur, den skal han have en gang i måneden. Regulær ormekur siger de hernede han skal have hver 3. md, men jeg giver ham nu bare hvis jeg finder orm. Det har jeg gjort en gang. Han kan også godt finde på at spise andre hundes efterladenskaber, hvis jeg ikke når og får ham stoppet.

• #5   17. nov 2008 men gizmos lort var igår ret slimet.. tænker bare at når de går og spiser de kattelorte, så ku de sagtens have fået orm.. men i mner man skal afl en lorte prøve eller?

• #6   17. nov 2008 Nu kan det godt være jeg spørger dumt men bliver bæen slimet hvis de har orm?. Min Gizmos bæ er da også somme tider slimet, men den var ikke specielt slimet i forbindelse med at jeg fandt orm.

Kommentér på:
orm

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce