Total ringe service i Petworld.. Total ringe service i Petworld..
Var i petworld lørdag eftermiddag for at købe en pivebold.
Nå, men den her bold jeg købte (kostede 75 kr), havde jeg gode erfaringer med, for har haft en magen til i et halvt års tid som stadig fungerer upåklageligt.
Tickie - som aldrig ødelægger eller er hård ved sit legetøj, men blot nyder at det piver, havde den her nye bold i MAX 10 minutter, da lortet går i stykker fordi fløjten ikke er limet ordentligt sammen.
Dette er for mig en fabrikationsfejl, ikke som følge af bid. Hunden skal vel have lov til at lege med sit legetøj i mere end 10 min., til den pris, uden at det går i stykker???
Nå, men vi kommer i Petworld og tøsen som står derude er totalt næsvis og siger at vi ikke engang kan få en ny bold istedet, fordi der ikke er "bidegaranti". Nej! Men det var jo ikke et resultat af bid! Men hun fattede ikke en brik...
Sikken service. Bye bye Petworld.
Skulle lige have luft... Men helt ærligt, er det ikke bare for ringe?
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 57 Svar: 361
Søgte elevplads hos dem for ca. et halvt år siden, men er mere end glad for at jeg ikk blev elev der..
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 1.311
Jeg købte sådan en gris, men grisselyd i plantorama. Den kostede vist ca 80kr og han nåede at ha den 20 min, så havde han bidt øret af den og den kunne ikke sige øf mere :o( Jeg blev bare så sur og skuffet og de fik den også lige i hovedet igen, fik da også pengene retur, men det var altså ikke noget de normalt gjorde.. blaa
Sys bare de burde lave noget mere holdbart legetøj, som samtidigt er sjovt for hunden.
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 1.311
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 33
Kæresten ringede derud i formiddags og hun var bare så flabet og sagde at vi kunne da bare klage hvis vi troede vi fik noget ud af det.....
Så det overvejer jeg stærkt.
Har oz både den lille og store gris, købte dem for et år siden, og de er stadig hele og fungerer begge to. Men som sagt så bider Tickie ikke sit legetøj i stykker.
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 99
Har en meget ringe service ja, jeg har handlet lidt i den i Odense, men der er intet hjælp af få. jo da en af mine venner arbejde der gik jeg til ham men han er der ikke mere. Så nu må man selv gå rundt og lede i 10 min. og alligevel ikke rigtig finde det man søgte...
Total ringe service i Petworld..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside