Total ringe service i Petworld.. Total ringe service i Petworld..
Var i petworld lørdag eftermiddag for at købe en pivebold.
Nå, men den her bold jeg købte (kostede 75 kr), havde jeg gode erfaringer med, for har haft en magen til i et halvt års tid som stadig fungerer upåklageligt.
Tickie - som aldrig ødelægger eller er hård ved sit legetøj, men blot nyder at det piver, havde den her nye bold i MAX 10 minutter, da lortet går i stykker fordi fløjten ikke er limet ordentligt sammen.
Dette er for mig en fabrikationsfejl, ikke som følge af bid. Hunden skal vel have lov til at lege med sit legetøj i mere end 10 min., til den pris, uden at det går i stykker???
Nå, men vi kommer i Petworld og tøsen som står derude er totalt næsvis og siger at vi ikke engang kan få en ny bold istedet, fordi der ikke er "bidegaranti". Nej! Men det var jo ikke et resultat af bid! Men hun fattede ikke en brik...
Sikken service. Bye bye Petworld.
Skulle lige have luft... Men helt ærligt, er det ikke bare for ringe?
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 90 Svar: 1.693
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 90 Svar: 1.693
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 901 Svar: 11.844
Men i denne situation er det jo påstand mod påstand. Enhver kan jo komme ind og klage, og sige at det ik er gået istykker pga bid.
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
aug 2006
aug 2006
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 242 Svar: 15.317
Jeg synes at det du beskriver er dårlig service. Kia splitter heller ikke sit legetøj ad og har de samme bamser etc. som hun havde da hun var 8 uger gammel ...
Jeg køber kvalitet og forventer at dette kan tåle at blive leget med !! Jeg ville også forvente at få bolden byttet hvis jeg var dig så jeg giver dig medhold :o)
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.312
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 33
Det er i Esbjerg jeg har købt den. Og det er SÅ tydeligt at fløjten fra start er delt i 2 og så limet sammen, men i denne bold har den bare ikke været limet ordentligt. Fløjten er ikke faldet ud, men simpelthen gået op i limningen. (Husk på at jeg købte bolden lørdag eftermiddag, hunden fik den søndag aften i 10 min max og så var den færdig og jeg kører ud med den mandag).
Mht producenten, så er det i Tyskland. Formår vist ikke at udfærdige et brev på tysk
Men klager til Petworld eller forbrugerrådet, det er nemlig IKKE kommet af bid.
Hvis man skal være så fræk og flabet uden nogen sans for service og købelov, selvom man står i butik, så må man jo tage konsekvensen af det.
Nå, men var i Jettes dyrehandel og købe en bold til 35 kr i dag, og dén virker!
Total ringe service i Petworld..