658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Total ringe service i Petworld.. Total ringe service i Petworld..

Var i petworld lørdag eftermiddag for at købe en pivebold.
Nå, men den her bold jeg købte (kostede 75 kr), havde jeg gode erfaringer med, for har haft en magen til i et halvt års tid som stadig fungerer upåklageligt.
Tickie - som aldrig ødelægger eller er hård ved sit legetøj, men blot nyder at det piver, havde den her nye bold i MAX 10 minutter, da lortet går i stykker fordi fløjten ikke er limet ordentligt sammen.
Dette er for mig en fabrikationsfejl, ikke som følge af bid. Hunden skal vel have lov til at lege med sit legetøj i mere end 10 min., til den pris, uden at det går i stykker???

Nå, men vi kommer i Petworld og tøsen som står derude er totalt næsvis og siger at vi ikke engang kan få en ny bold istedet, fordi der ikke er "bidegaranti". Nej! Men det var jo ikke et resultat af bid! Men hun fattede ikke en brik...
Sikken service. Bye bye Petworld.

Skulle lige have luft... Men helt ærligt, er det ikke bare for ringe?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Total ringe service i Petworld..
  • #1   17. nov 2008 handler der aldrig - syntes altid de er så næsvise også syntes jeg det er en død kedelig butik

• #2   17. nov 2008 ej man kan da kun forvente en bold til 75kr burde kunne holde lidt længere end ti min.....

• #3   17. nov 2008 Come on....hvad det er vel også en prinsipsag ang service altså

• #6   17. nov 2008 Nu er det jo ik butikken der bestemmer kvaliteten af de varer de sælger. Den eneste måde der får et reelt billede er jo netop ved, at kunderne klager.
    Men i denne situation er det jo påstand mod påstand. Enhver kan jo komme ind og klage, og sige at det ik er gået istykker pga bid.

• #7   17. nov 2008 når man sælger et pivdyr - kan man så ikke forvente at der bliver bidt i det -- ellers er man da vist i den forkerte branche

• #8   17. nov 2008 Men på den anden side kender jeg også til butikker der altid tar imod sådanne defekte varer, simpelthen for at yde en god kundeservice. Så kan de jo selv klage videre til deres leverandører.

• #9   17. nov 2008 Jo men hvordan i alverden skal butikken kunne se om pivedimsen er faldet ud pga hunden har bidt den ud eller ej.....

• #10   17. nov 2008 Petworld i Vejle har den dårligste service jeg nogensinde har oplevet i en dyrebutk så der handler jeg heller ikke mere. Det er småtøser som ser ud til hellere at ville være et andet sted der står bag disken ...

Jeg synes at det du beskriver er dårlig service. Kia splitter heller ikke sit legetøj ad og har de samme bamser etc. som hun havde da hun var 8 uger gammel ...
    Jeg køber kvalitet og forventer at dette kan tåle at blive leget med !! Jeg ville også forvente at få bolden byttet hvis jeg var dig så jeg giver dig medhold :o)

• #11   17. nov 2008 Petworld i Esbjerg er ganske fint.. Har aldrig haft problemer derude og har kunne få rettet evt fejl i de ting jeg har købt.

• #13   19. nov 2008 Hejsa.
    Det er i Esbjerg jeg har købt den. Og det er SÅ tydeligt at fløjten fra start er delt i 2 og så limet sammen, men i denne bold har den bare ikke været limet ordentligt. Fløjten er ikke faldet ud, men simpelthen gået op i limningen. (Husk på at jeg købte bolden lørdag eftermiddag, hunden fik den søndag aften i 10 min max og så var den færdig og jeg kører ud med den mandag).

Mht producenten, så er det i Tyskland. Formår vist ikke at udfærdige et brev på tysk smiley Men har været inde på hjemmesiden og lure.
    Men klager til Petworld eller forbrugerrådet, det er nemlig IKKE kommet af bid.
    Hvis man skal være så fræk og flabet uden nogen sans for service og købelov, selvom man står i butik, så må man jo tage konsekvensen af det.

Nå, men var i Jettes dyrehandel og købe en bold til 35 kr i dag, og dén virker!

Kommentér på:
Total ringe service i Petworld..

Annonce