{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Prednisolon {{forumTopicSubject}}

Jeg vil høre om der er andre af jeres hunde der får prednisolon eller i har haft hunde der har fået det og hvor lang tid de har kunne holde på det. Andy får 3 piller om dagen og har fået det siden sidste år pga. en skade i nakken. Har fået at vide fra dyrlægen at det er imponerende at han har holdt så længe med så høj en dosis. Så nu er jeg jo blevet bekymret/nysgerrig hvad er jer andres erfaring?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prednisolon
  • #1   20. nov 2008 Ja Andy har faktisk de samme symptomer som du nævner. Deform (meget tynd uden muskler, men hængemave og en forfærdelig pels). Vi har prøvet at sætte hans dosis en kvart ned, men så får han ondt igen. Vi er desværre nok nødt til at give ham dem resten af sine dage :o( Men tak for indlægget, syntes det er rart at høre andres erfaring med det :0)

  • #2   20. nov 2008 Ja det må godt nok være dejligt, hver dag ekstra er en gave med vores gamle hunde :o) Jeg nyder hver dag med Andy selv vores små daglige diskussioner får mig til at trække på smilebåndet, tror aldrig jeg får en hund som ham igen, han er virkelig en ener :o)

  • #3   21. nov 2008 Hvad med noget smertestillende i stedet for. Min gamle pige fik smertestillende for gigt i stedet for prednisolon, da hun var tyk og blev meget tykkere af det og var sulten hele tiden. Pelsen lignede også noget der var løgn. Da hun gik over på previcox blev hun flot i sin pels og spiste alm igen . Der er så den bivirkning de kan få mavesår, det fik Sandy. men hun have det godt med hensyn til gigtsmerterne. Håber du finder ud af det der er bedst for din vovse

  • #4   21. nov 2008 Har prøvet med smertestillende det var udgangspunktet, og det havde desværre overhovedet ingen virkning :o(

Kommentér på:
Prednisolon

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce