Hundeadfærd

Hundeadfærd

Medlemmer: 192
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.317 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

3. lømmel alder 3. lømmel alder

Øjjj er det kun mig der har en hund, som er i sit 3. lømmel alder.. Loke bliver 2 om en månedes tid og kan allerede mærke og se på ham, at den er ved at snige sig på. Han er begyndt at hør dårlig igen, når vi er ude. Han er blevet meget mere dominant og vi skal virkelig være efter ham, for at det ikke udvikler sig til slagsmål. Når vi er i skoven (hundetræf) med ham, så kan jeg virkelig se hvordan han render rundt og forsøger at opsnuse eller opfordre til ballade... Han er også begyndt at trække når vi går tur igen... Ejjj elser gik ellers og nød at han endelig var sådan som jeg ville have ham.. Havde næsten glemt at vi skulle igennem denne tur en gang til.. Håber ikke det var så længe, som sidst..

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3. lømmel alder
  • #1   25. nov 2008 Heldigvis var min hund med hvalpe, da hun var på dét stadie, så hun var ikke så slemt (hvilken er den eneste grund til at jeg siger heldigvis, da det var alt for tidligt hun blev drægtig - hun var drægtig da jeg tog hende til mig).
    Men da hvalpene var væk, kom hun ellers efter det.
    Generelt er hun jo én af de sværeste racer, men nu er jeg hendes 8 hjem, så dét har bestemt ikke gjort det bedre.
    Det værste er nok, at hun stikker af. Det gør hun dog stadig, hvisa hun kan komme til det, men med de rette forholdsregler, kan hun ikke :o)

• #2   25. nov 2008 Lykke H - Venter hvalpe !
    Ja det er træls med hunde som stikker af.. Loke løber ikke længer væk ende man som regl kan kalde ham til sig igen. Han løber heller ikke længer væk ende han selv kan se/hør sin mor.. Han er frygtelig mor glad, men har høret at det skulle ligge meget til rotte delen i ham.

• #3   25. nov 2008 Troede kun de havde 2 lømmelaldre. Den f'ørste omkring de 8-10 mdr. og den 2. omkring 2.års alderen.
    Hvor ligger den i midten ??

• #4   25. nov 2008 Anne R * I love my Silky's*
    Så vidt jeg har forstået er de det 1. gang når de bliver kønsmodne også når de er omkring 1-1½ års alderen og sidste gang når de er 2 års alderen.

Han kun høret den som Den 3. lømmelalder.

• #5   25. nov 2008 Mette.
    Ha ha ha , men det er vist ikke helt løgn - thi hi

Cecilia L
    OK, har aldrig hørt om den i midten, men så ligner det jo nok mest Mette's svar fra 8-10 måneder og til de er 2 år smiley

• #6   25. nov 2008 Anne R * I love my Silky's*
    Ja det er det nok.. Fik bare ikke set hvad hun havde skrevet, før efter jeg havde sendt mit.

Kommentér på:
3. lømmel alder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce