{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Ang 'fejlfarve' til udstiling {{forumTopicSubject}}

Hej alle klogehoveder (0;
Eftersom at jeg skal med til udstillingen den 7 december på fyn, har jeg lige et par spørgsmål (0:

Jeg vil gerne stille op i en opdrætterklasse, dvs. med 3 af mine hvalpe.. men..
Jeg har 2 tigerfarve som skal med og en sort med tigerstriber (kelly's Apollon - i kan se ham i foroalbum).

- Hvordan vil dommernes bedømmelser på ham være og kan i det hele taget udstilles?
- Ville det være bedre at finde en anden tiger-hvalp fra mit kuld?

Vi er kun 2, jeg og min kæreste.
- Skal alle 3 hvalpe være i ringen på samme tid?
(hvis ja, er der nogen der kunne tænke sig at hjælpe os i ringen den dag)

Det hedder jo 'opdrætterklasse'.
- Kan man stille op i den selvom man er opdrætter i dhl?

- Er der nogen regler omkring påklædning, eller hvordan?
- Må man anvende kæde (kvæler) i ringen? Eller hvad er mest normal?

Håber at i vil bruge tiden til at svare på mine mange spørgsmål (0;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang 'fejlfarve' til udstiling
  • #1   25. nov 2008 Apollon er også den hvalp på mit billede

• #2   25. nov 2008 Hey Betina (0:

Er det ikke i avlsklassen du skal have Freja med?
    Janni kommer desværre ikke med denne gang, da hun er forhindret i at komme. Men tror bestemt i kommer til at møde hende engang alligevel. Hun virker meget opsat på at udstille Bacchus engang i fremtiden (0:

Jeg har derfor valgt at tage Kelly med, Balther som jeg låner fra et par i videbæk og ja, så har jeg valget mellem Apollon og Atze.
    Om Atze har de vacciner og forsikringer som skal bruges er jeg lidt i tvivl om, så derfor kunne det være rart hvis det ikke ville være en minus med Apollon.

Kram

• #3   26. nov 2008 hej

hvis du får et problem med at være i ringen kan jeg godt hjælpe selv om jeg også selv skal i ringe ellers har jeg en nice som gerne vil hjælpe hun er hel vild me Gd i sær tigerstriber.

mvk nette

• #4   26. nov 2008 Hej allesammen (0:
    1.000 tak for hjælpen.

Jeg går ud fra at Apollon bliver dømt kraftigt ned på til udstillingen selvom han nu er en super lækker vuf /0:

Men så må jeg bare nøjes med en kobbelklasse, medmindre jeg kan finde en hvalp mere som ikke ligger for langt væk.
    hmm..

Det er rigtig dejligt at der er så mange, som vil hjælpe mig - det er virkelig dejligt (0: Jeg kommer til at skulle bruge en masse hjælp, det er jo min første udstilling (0;

Syntes nu det er en skam det med Apollon, for så kan han ikke komme med. øv, øv.. Jeg tror næppe at Christine, Ditte og Morten vil sidde og lugte på 4 hvalpeprutter i bilen, fnis. Men så må min mor lige tage over den dag.. Krydser ihvertfald fingre (0:

Kain A: Tak skal du have for de søde ord, det varmer rigtig meget hos mig. Det er jo lidt svært at være nybegynder i den her hårde branche (0;
    Hi.

Men en ting er ihvertfald sikker.... GUD HVOR JEG GLÆDER MIG!
    Min kæreste er ved at få flip over alt den snak om hunde og udstillinger - tænker på det konstant nu, hehe (0:

Mange kram

• #5   26. nov 2008 Det var godt (0: Aj jeg har besluttet bare at tage Kelly og Kelly's Balther med denne gang. Nu er det jo min første udstilling, så det er måske godt nok at det kun er 2 stykker.
    Kram'er

Kommentér på:
Ang 'fejlfarve' til udstiling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce