{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆÆÆLP {{forumTopicSubject}}

jeg er ved at blive desperat. jeg har en 8 mdr. bulldog hvalp som er renlig ,, sådan da .. hun laver intet når jeg er her og ej heller om natten , men lige så snart jeg går fra hende bare det er 15 min. ja så både tisser og skider hun på gulvet.. jeg sørger for at un er luftet og har fået gjort inden jeg går men alligevel.. Idag intil videre har det været 3 gange .. skal lige siges at det er meget kort tid jeg er væk.. Hun har selskab i form af en 4 årig tæve . rummet er begrænset.. Hvad gør jeg ??? jeg er ved at blive sindsyg og opgive hende .. idag kan hun nok mærke jeg er lidt sur på hende ,
så alle mulige gode råd modtages med kyshånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆÆÆÆLP
  • #1   29. nov 2008 Hmm, ville prøve at trætte hende inden du tar afsted også sørge for at hun har ting der kan underholde hende mens du er væk..f.eks. aktiveringsbold, kødben eller lign...også ville jeg inden jeg tog afsted gøre hende træt, ved f.eks. at tage hende udenfor og sprede hendes godbider udover en græsplæne/fliser så hun skal snuse sig frem til dem, det gør dem så dejligt mentalt trætte..Det må jo være noget psykisk der gør, at hun laver indenfor..også ellers, have god tålmodighed, franske bulldogs ér lidt længere tid om det der end mange andre racer så vidt jeg har forstået..at opgive hende, ville da være virkelig dumt og uansvarligt sys jeg..

• #2   30. nov 2008 det paaser meget godt det du beskriver , jeg skal gå med ud elers gør hun ingenting.. rummet er ikke større end de lige kan være der begge to sammen med legetøjet og vandskålen....
    men at de er hvr gang jeg går de der 10-15 min undre mig .. at lave strt 3 gangepå en eftermiddag

Kommentér på:
HJÆÆÆÆÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce