{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Så kom Hannah til verden:o) {{forumTopicSubject}}

Så blev Morten og jeg forældre for første gang:o) Dette skete forrige tirsdag den 25-11-08 klokken 19.56 ved akut kejsersnit efter 36 timer med veer.

Vi har fået en vidunderlig lille pige som hedder Hannah.

Shorty tager det bare så pænt, at han er blevet storebror og elsker at ligge sammen med Hannah i sofaen på hendes dyne:o)

Han tager storebror-rollen meget alvorligt, og siger Hannah den mindste lyd oppe fra kravlegården, går han derhen og stiller sig på bagben for at se til hende, hi hi:o)

Mange hilsner fra de stolte forældre, Mia og Morten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom Hannah til verden:o)
  • #1   5. dec 2008 WAUV!! Tillykke!
    Dejligt Shorty har tage Hannah til sig.
    I ønskes alt mulig held og lykke.

Kæmpe kram fra os tre tøser.

• #3   6. dec 2008 Tillykke!
    Hvor er det sødt at han er sådan en god storebror:-)
    Rigtig meget held og lykke med familieforøgelsen.
    Vh og vuf, Sandra og Frida

• #4   7. dec 2008 ej mia!vidste ikke engang du var gravid ..Tillykke med din lille guldklump!
    hvor er det dejligt at høre ...også at shorty tager det så godt ..har selv gået lidt og gruet over den dag man selv får en lille en ..og om det kan gå mellem eddie og baby ..
    36 timer!! du må have taget en lille lur bagefter smiley
    held og lykke med det hele smiley
    knus leduce og eddie:-)

• #5   7. dec 2008 Tusind tak for alle jeres lykønskninger:o) Jeg må indrømme at jeg er blevet positivt overrasket over hvordan Shorty har tacklet hele situationen med baby. Han har simpelthen taget det ud over al forventning. Vi havde regnet med at han ville være meget stresset, men det er næsten som om han er blevet mere rolig og virker næsten som om han er blevet ældre;o)

Og min kære kæreste har trænet hver gang de har været ude at gå, på at Shorty skal holde sig i den ene side af vejen så han ikke går krydser fra den ene til den anden side. Så da jeg var ude med barnevogn og Shorty for første gang gik det bare super godt:o)

• #6   7. dec 2008 Dyyyygtig Shorty - hvor genialt lige at træne det egentlig! Har selv tænkt på, hvor sjovt det nok skal blive, når jeg engang skal styre barnevogn og TO små pinschere - naboerne skal nok få noget at grine af smiley

Hvad med et lille album med lillepigen, så vi kan beundre hende smiley (Og være herre misundelige hehe)

• #7   8. dec 2008 Maria: Hi hi Morten synes også at han var snedig at have trænet det i forvejen:o)

Jamen jeg opretter hende inde på babygalleriet nu her og så smider jeg lige et link herind;o)

• #8   8. dec 2008 gud ja ..klog fyr du har der Mia..jeg kan lige se eddie en dag på kryds og tværs og bare følge sin egen vej ..hehe kaaaos!

Kommentér på:
Så kom Hannah til verden:o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce