{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom HANNAH
  • #1   12. okt 2008 Tillykke. Samler du på hunde eller????? Han er super dejlig din schæferhvalp... Giver ham en ekstra høj.

• #2   12. okt 2008 Tillykke - hvor er hun bare fin:D:D
    Dejlige hunde du har .. har lige kigget forbi dem alle og givet en karakter:D

• #3   12. okt 2008 nej jeg elsker dem bare utrolig højt

Zafina (den gamle Golden) bor hos mine svigerforældre da hun ikke kunne vende sig til at komme med ind i huset når hun altid har boet ude hun ved heller ikke rigtig hva man må og ikke må så det var derfor jesper fik Schæferen for Zafina var hans hund

Hun har altid boet i min svigermors kennel så det var svært for hende at flytte med os desværre hun er ellers alletiders hund... Nu tager vi hende bare med ud fra kennelen når vi går i hundeskoven og så videre så hun er ikke glemt og blir det aldrig

• #4   12. okt 2008 Nu sprøger jeg nok dumt, men hvordan sytten får man overskud til 3 hvalpe?? Hvordan får man givet dem tid, overskud og mentalt stimuleret dem, når man har 3??

• #5   12. okt 2008 jeg har dem med på arbejde hver dag og de er aldrig alene

min kæreste har Dexter med i markerne og jeg har mine med ud på dyrecenteret

Udover det bruger de en del tid sammen de leger sammen og de sover sammen når den ene er væk leder de andre efter den... Jeg synes det er dejligt og jeg mener bestemt de får den tid de skal have

jeg tror tværtimod mine hunde har det om blommen i et æg for de kedder sig aldrig

• #6   12. okt 2008 Jamen, det var også bare et spørgsmål:-)

• #7   12. okt 2008 super men jeg synesda klart de får lige så meget tid som alle andre hunde selvom de er 3

Kommentér på:
Så kom HANNAH

Annonce