Hvordan med 2 hunde? {{forumTopicSubject}}
Min kæreste har længe snakket om, at han gerne vil have to hunde, men jeg ved det ikke rigtigt. Tænker meget over det. På en måde vil jeg gerne, og på en måde vil jeg ikke.
Men har tænkt lidt på, at jeg godt kunne tænke mig en chihuahua (vi har en mops på snart et år). De skulle begge være tæver. Men hvordan er de, når de er sammen?
Altså Berta har leget med chihuahuaer før, og hun leger rigtig fint med dem - det er en af de hunderacer hun har leget bedst med, vil jeg næsten sige.. Men det har jo aldrig været i længere perioder. Bare en halv times tid eller sådan noget.
Men mit spørgsmål er, om en mops og en chihuahua ville være et godt match og om der er nogen, der har noget erfaring med de to racer sammen?
Og er det smartest at vente noget tid til Berta er blevet ældre eller er det en god idé at have jævnaldrende hunde?
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
En Chi og en mops var personligt ikke det jeg ville sætte sammen. Chien er i min verden for skrøbelig til en voksen mops. Jeg ville ha to mopper sammen. Men der er da mange overvejelser man skal gøre sig inden køb af nr to... tid, plads, gå ture, penge til to forsikringeer, to gange mad (heldigvis ikke de dyreste racer at fodre), to gange vacciner og dyrlæge besøg årligt. Mindst......
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 50
okt 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 112
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 99
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 99
Hvordan med 2 hunde?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside