{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Kontorspillet {{forumTopicSubject}}

Kontorspillet

Der er meeeeeget tomt her på kontorfælleskabet på Nørrebrogade denne mandag formiddag. De andre kan vist ikke lide regnvejr. Derfor er jeg nødt til at spille kontorspil med mig selv. Har nu vandret rundt hele morgenen med toiletpapir hængende ud af nederdelen - og har scoret 5 point :-). Men det ville nu være sjovere at spille spillet hvis der var nogle andre her. I dag misunder jeg jer, der arbejder på storkontor smiley (Tak for mandagsunderholdningen til Lisbeth, min gode ekskollega fra Topdanmark!! Ville nu godt være en flue på væggen til næste møde, hvor hun afslutter med Fadervor og vil holde de andre i hånden - 10 point fra mig, hvis hun tør! smiley

Sådan spiller man spillet: Man får point for præstationer som beskrevet nedenunder. Den, der scorer flest points i løbet af en dag, er vinderen.

1 point for dette her:

1. At løbe rundt omkring alle skriveborde med fuld fart på
2.At stønne og sukke på toilettet, når der sidder mindst én ved siden af, som ikke er med i spillet
3. At ignorere de første fem kollegaer, som ønsker dig "Godmorgen"
4. At ringe til én i firmaet, som man ikke kender, og sige: "Jeg ringer bare, for at sige, at jeg ikke har tid til at snakke nu."
5. At signalere afslutningen af en diskussion ved at holde hænderne for ørene
6. At gå rundt med åben gylp i mindst en time
7. At overfuse alle, der henviser dig på dette, med kommentaren:"Jeg vil hellere have det på den måde"
8.At gå sidelæns hen til kopimaskinen og tilbage igen

3 points for dette her:

1. At sige til chefen "Du er cool!" og vise en affyret pistol med fingrene
2. At forklare praktikanten uforståelige ting og sige til sidst: "Fik du det ? Jeg hader, når jeg skal sige tingene to gange!"
3. At kalde sig selv på højtaleranlægget uden at ændre sin stemme
4. At råbe tilfældige tal, når der er én på kontoret, der tæller

5 points for dette her:

1. At foreslå ved afslutningen af et møde, at alle skal holde i hånd og sige "Fadervor". Der fås et ekstrapoint, når man selv begynder.
2. At gå til en workaholic's kontor om aften og tænde og slukke lyset ti gange, mens han stadig sidder der
3. At kalde enhver, man taler med, "Brian" i mindst en time
4. At anmelde højt i løbet af det næste møde, at man lige skal ud og "lave stort"
5. At afslutte enhver sætning med "gutter" i en hård dialekt. Holdes ud i mindst en time.
6. At køre en kollegas kontorstol ind i elevatoren, mens han ikke er til stede
7. At slå sig i panden igen og igen til et møde og mumle: "Ti dog stille! Jeg vil være så glad, hvis I alle sammen vil holde kæft."
8. At skrive i en kollegas kalender: "Hvad synes du om mig i strømpebukser?"
9. At tage sit eget tastatur hen til en kollega og spørge: "Vil du bytte?"
10. At føre den følgende samtale mindst ti gange med en kollega: "Har du hørt det?" - "Hvad?" - "Lige meget, det var ikke så vigtigt."
11. At komme i fuld krigsbemaling til arbejdet. Hvis nogen spørger hvorfor, siger du: "Jeg må ikke tale om det."
12. At tale konsekvent med dialekt i en vigtig telefonkonference (grønlandsk, nordjysk, bornholmsk...)
13. At have toiletpapir hængende ud af bukserne og være meget overrasket, når man bliver gjort opmærksom på det
14. At tilbyde deltagerne af et møde kaffe og kiks og derefter knuse alle kiksene i hånden
15. At rykke med stolen, man sidder på under et møde, tættere og tættere til døren
16. At stille Playmobilfigurer op passende til folk omkring mødebordet og bevæge den tilsvarende figur, når der er én, der siger noget.

Kilde: http://www.blogbogstaver.dk/ordkloeveren/godt_grin/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontorspillet
Kommentér på:
Kontorspillet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce