{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtigt og effektivt sit/dæk.
  • #1   5. jan 2009 Indenfor "Canis-hundetræning" er der et ordsprog der siger: "en hurtig hund, er en sikker hund"
    Dermed sagt at jeg synes at det lyder som om at hun ikke er helt tryg/sikker på øvelsen.

    Jeg ved ikke om du bruger klikker, men jeg ville lave en helt masse dæk lige efter hinanden, hvor du klikker/roser lige idet maven rører jorden. Det er nemmest at lave mange hurtige repititioner hvis forstærkeren er et eller andet spiseligt. Det kan dog også lade sig gøre at belønne med ruskeleg eller lignende...

    Det samme gøres bare med sit


  • #2   5. jan 2009 Jeg synes, at jeg læser min hund godt, og jeg vil altså ikke mene, at hun er hun er utryg.
    Efter de svar jeg har fået mine andre tråde, vil jeg mere mene, at jeg har belønnet hende forkert, dvs. belønnet hende for den langsomme sit/dæk, istedet for kun, at belønne hende for den hurtige og præcise dæk/sit, som hun ellers gjorde førhen.
    Jeg ved ikke, om jeg fik mig noteret dette i mit hovedindlæg.


  • #3   5. jan 2009 Som jeg sagde i indlægget før dig;
    <b>Efter de svar jeg har fået mine andre tråde, vil jeg mere mene, at jeg har belønnet hende forkert, dvs. belønnet hende for den langsomme sit/dæk, istedet for kun, at belønne hende for den hurtige og præcise dæk/sit, som hun ellers gjorde førhen.</b>


  • #4   5. jan 2009 Jeg har lagt indlægget i andre grupper, så derfor har jeg fået mine svar.

Kommentér på:
Hurtigt og effektivt sit/dæk.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce