{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtigt og effektivt sit/dæk.
  • #1   5. jan 2009 Du skal belutte dig for at hun kun skal belønnes for en hurtig dæk. Dvs. at er hun langsom - så falder der ikke en godbid af.

    Du kan også prøve at tænde hende lidt inden, ved at vise hende godbidden eller eventuelt bruge genstand.


  • #2   5. jan 2009 Enig med Siri. Det kan også hjælpe selv at gøre sine egne bevægelser hurtige, og stoppe hurtigt op når man har hunden på plads. Så er der bonus når hunden sætter sig hurtigt, godbid, klik eller leg med bold (alt forstærkning) Hvis hunden sætter sig langsomt ignorerer men den og går 4-5 hurtige skridt frem igen osv.

  • #3   5. jan 2009 Jeg har haft gjort det med begge mine ( både i indlæringen og når jeg synes at de er ved at blive for sløve ), at jeg har haft en godbid i venstre hånd og har ført den foran snuden på hunden i både sit og dæk ( bruger normalt ellers bold som beløning ). Så laver jeg fek. sit tyve gange i træk ( hver gang m. godbid ) og det samme i dækken. De er begge temmelige hurtige i deres sit og dæk og har kun en gang fået at vide- til en prøve- at Isis var lidt sløv i hendes sit............. ( tror dommeren så alt i slow motion den dag...... )

  • #4   5. jan 2009 Og så husk, at når du engang har opnået et hurtigere dæk og sit, så belønner du aldrig for en langsom dæk eller sit! Det svarer lidt til at man har lært at læse, men går tilbage til at træne ABC.

    Og så godt fornøjelse:) Og husk.. at den adfærd man belønner er den adfærd man får


  • #5   5. jan 2009 Siri : Nemlig

  • #6   5. jan 2009 Okay, mange tak for svarene.
    Jeg vil prøve med de mange sit/dæk med godbid hver gang.


Kommentér på:
Hurtigt og effektivt sit/dæk.

Annonce