935 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
7. apr 2006 Følger: 91 Følgere: 102 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.307
Ny gruppe admin? {{forumTopicSubject}}
Er der en a jer som er interesseret i jobbet som ny grp.-admin? Da gruppen pt er uden.
Så tilmeld jer her..........
jun 2008
Følger: 138 Følgere: 125 Hunde: 9 Emner: 388 Svar: 2.437
apr 2006
Følger: 91 Følgere: 102 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.307
apr 2006
Følger: 91 Følgere: 102 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.307
hurtig beslutning, men mener selv at du er mere end egnet til at påtage dig opgaven........tillykke :O)
jun 2008
Følger: 138 Følgere: 125 Hunde: 9 Emner: 388 Svar: 2.437
Hvor var det sødt sagt
Ny gruppe admin?