{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Også nyt medlem :) {{forumTopicSubject}}

Så fandt også jeg vejen herind smiley Tak for invitationen, Miss FC smiley

Her kommer lidt oplysninger om mig ^^
Jeg spiller på Vashj, Alliance.

Main: Missevelyn, Mage, Lvl 80. Frostfire specced.
Alts: Div. mindre lvl'd karakterer. En hunter (BM), Druid (Feral), den (næsten) obligatoriske DK (Blood) og så kan jeg ikke lige huske resten ^^

Er med i en fantastisk guild (The Defiant), som har et godt socialt sammenhold. Vi skal sågar holde guildmeeting/party i Holland her i slutningen af April ^^Vi er ikke profs, men raider da et par gange om ugen. Jeg hopper med når der er tid til det smiley Ellers så plejer jeg primært at opholde mig i div. HC eller lvl nogle af mine alts sammen med vennerne.

Jeg er rigtig glad for at spille wow, og bruger utroligt meget tid på bare at sludre i spillet smiley Så min effektive spilletid ligger da også derefter xD Derudover er min mage en ultraengageret Alchemist + Herbalist, og jeg har brugt oceaner af tid på at grinde blomster smiley

Så det var vist lidt om mig og mine karakterer smiley Eller en af dem ihvertfald smiley Regner med at min druid bliver resto, hunter holder jeg som BM, DK speccer jeg til frost og så skal jeg bare have knaldet dem til lvl 80 xD How hard can it be? xD og hvor lang tid kan det lige tage? Med min nuværende fart kan det vist tage en evighed, så der er nok at se til i den virtuelle verden for mig smiley

Igen tak for invitationen, og jeg glæder mig til at høre om jeres oplevelser i wow smiley

~ Cemile

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Også nyt medlem :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce