{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Photoshop elements - layers? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Kors, jeg føler mig inkompetent... jeg prøver nu at arbejde med layers i photoshop elements 6, og jeg prøvet at læse noget af instruktionen i hjælp. Der er bare ikke så meget, der virker, som jeg vil have det.

Jeg har en bannerbaggrund, som jeg har åbnet. Den har jeg så justeret lidt på. Så langt så godt...

Så vil jeg indsætte det logo, Janni lavede til mig med gennemsigtig baggrund. Men når jeg åbner det, så lægger det sig i en ny 'mappe' og ikke som et layer til baggrunden. Hvis jeg så trækker det op på baggrunden, så bliver det hvidt og ikke gennemsigtigt... arghhh.

For hvert selvstændigt billede kan jeg lave et nyt layer. Men jeg kan ikke bruge dem i samme billede... er lidt svært at forklare.

Jeg skal have hentet flere billeder ind og lavet til og så bruge dem som layers også.

Er der en, der har tid til at give mig et godt råd, så jeg kan komme videre? Jeg vil jo gerne selv, selv om jeg ved, jeg kunne sende det videre, hvis jeg ikke magter det.

kh
Annette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Photoshop elements - layers?
Kommentér på:
Photoshop elements - layers?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce