{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Er ny her :-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa . Må hellere lige præsentere mig, da jeg er ny i gruppen.
Jeg hedder Helle og udover min kat og min Rottweiler tæve, har jeg købt et føl. Han er 6 mdr., DV uden papirer. Hans afstamning er det ikke muligt at få kendskab til. Moren er DV uden papirer. Faren en avlsgodkendt DV hingst, men da bedækningen var sort, kan det ikke oplyses, hvem han er efter. Har købt ham fra et dødsbo, så det bliver nok aldrig opklaret. Han er ihvertfald dressurafstamning, langbenet, undervægtig og indtil videre meget nem. Vægten kommer sig af, at han har gået i løsdrift kun med ældre heste, så han er blevet holdt væk fra foderet af de andre. Indtil videre hedder han Zafir, men ved nu ikke rigtig... Har lidt svært ved at finde et ordentlig navn til ham, så gode forslag medtags smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er ny her :-)
  • #1   2. feb 2009 Medtags = modtages

• #2   2. feb 2009 Hejsa smiley

Du må da lige lave et fotoalbum med smuksakken smiley

• #3   2. feb 2009 Skal jeg nok, når jeg får fundet mit kamera, som er pakket ned, da jeg skal flytte om knap 14 dage;-)
    Han ser nu ikke så smuk ud lige nu. Lange, lidt skæve stænger, masser af følpels, og i det hele taget lidt sølle at se på. sådan en, man får lyst til at putte i lommen og tage med hjem;-)

• #4   2. feb 2009 Haha ja, de kan se skrækkelige ud sådanne plage i den alder!!

• #5   2. feb 2009 Kommer gerne med navneforslag når du har smidt et billede, og fortalt lidt mere om ham:-)
    Er han evigglad skal han jo feks hedde : Welt Freude = Verdens glæde
    Det hed een af mine gamle, og den kaldte vi blot Freude, som er nemt at udtale, men de små kaldte den Fløjte:-)
    Der er mange fede navne, havde en traver som var avlet til det bedste i løb, han hed : Fasten Seat Belt.
    Griner:-)
    Vi kaldte ham : Fazer.
    Jeg kommer gerne med flere forslag.
    Ps: Se mine heste i album, de hedder Katinka og Marci.

• #6   2. feb 2009 Har kun dårlige billeder på min mobil, desværre..
    Han er ikke evigglad. Han er lidt forsigtig. Han er tillidsfuld, trods han kun havde været håndteret i 14 dage, da jeg købte ham. Han tog 5 min. at læsse, da vi hentede ham. Han havde haft smed, hvilket han ikke sagde noget til. Det samme med grime og at blive trukkket. Han er sort brun uden aftegninger.

• #7   2. feb 2009 Hvis han er en lille forsigtig sød fyr, skal han da have det smukke navn :
    Mister Carefull = Hr Forsigtig.
    Tillid = Trust - Kald ham Trusty:-)
    Eller måske : Nice Guy

Kommentér på:
Er ny her :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce