{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

hest {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Nu ved jeg godt at det her ikk lige handler om hunde og at det ik er alle der lige kommer fra vejle området, men ville lige ligge det her ind alligevel.
Jeg kunne også bare oprette en profil på hestegalleriet, men da det ikke er min egen ville jeg lige prøve lykken herinde først, kunne jo være der var noget der var int.

Det drejer sig om en hest jeg passer nær lindved, tørring og uldum i en by der hedder Bøgballe.
Han hedder Gaston og er 13 år, han er en stor hest og for det meste sød og rar, men han kan have dårlige dage og er ikk så glad for at være alene. Dog har han kun lavet et par enkle bukkespring med os, men ikke noget vildt i det.

Jeg deler ham med ejeren som er blevet opereret i maven og derfor ikk rigtig kan magte ham selv, samt hun har børn og en hverdag der er godt fyldt op. Jeg har desværre kun tid til at være hos ham 1-2 gange i ugen, så derfor søger vi en der kan ride ham, lege med ham og sætte ham på plads når der er brug for det, så han er til at styre når ejeren har mulighed for at være der.
Personen skal være over 18 og have kørekort/ mulighed for at kommer der ud da der ikke går nogen busser. Personen må ikke være bange da han ellers løber om hjørner med en...

Vi mødes tit og hygger ejer og jeg med Gaston og har let ved at deles og ingen problemer med at enes.
Billeder og oplysninger om ham kan vi sende over mail:o)

Hvis nogen er int. eller kender nogen der er så send en besked til mig herinde eller en mail til: sofietoft@gmail.com


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hest
  • #1   2. feb 2009 hej .. kender muligvis en:)
    hvor mange dage iugen er det??


  • #2   2. feb 2009 Det er lidt forskelligt alt efter hvor meget jeg og ejeren rider, men det er bare noget vi aftaler for hver uge men ca. 3-4 gange...

  • #3   2. feb 2009 okay hvad type hest er det?
    hvad kan den ovs?


  • #4   2. feb 2009 Hvis jeg skal være helt ærlig kan jeg ikk helt huske hvilken race det er (har fået det at vide 100 gange, men husker som en dør og bare jeg har en hest at ride er jeg glad), men mener bestemt det er halv holstener/halv hannoveraner. Men det skal jeg selvfølgelig nok få styr på og højde osv. hvis i gerne vil vide det...

    Han har ikk rigtig redet stævner og hun har selv tilredet ham så han kan ikk noget specielt på den måde, mest hyggeridning men let at arbejde med og let at få til biddet osv.

    Jeg lærte ham at kende da han var blevet flyttet midlertidigt ud på en lille gård ind til hun fandt et sted den kunne være fast. Der var han meget ustyrlig, men vi fandt et hyggeligt sted (der hvor han er nu) og han er faldet godt til og efter at have arbejdet med ham er han blevet rigtig samarbejdsvillig nu.. Dog får han stadig et par flip en gang i mellem.. Han har aldrig rigtig gjort noget når vi har redet ham udover et par små bukkespring som ikk er noget vildt, men til gengæld kan han være en børste på staldgangen. Han har haft en mani med ikk at gide at have hovedtøj på og det er ren og skær stædighed og fordi han prøver en af.. så det skal være en der kan være lidt hård og ikke give op for han er stærk.
    Men til gengæld laver han hurtig fremskridt når man arbejder med ham..
    Og han skal arbejdes med hele tiden ellers laver han nøkker derfor vi søger en mere... Det drejer sig om 3-4 gange i ugen, eller hvad vi lige aftaler uge for uge.. vi plejer også tit at mødes sammen og deles om ham:o)


  • #5   2. feb 2009 opdatering: han er oldenborger/hannoveraner, 1,68 høj og 14 år...

  • #6   3. feb 2009 okay.. hvor står han henne

  • #7   3. feb 2009 Han står i en by der hedder Bøgballe, tæt ved Lindved... i nærheden af Uldum og Tørring

  • #8   3. feb 2009 okay...
    er der mulighed for a snak med ejeren?


  • #9   3. feb 2009 Hun har børn og er igang med at bygge hus, så har ret travlt og bruger ikk meget tid på nettet, men hvis jeg finder en der lyder ok har vi aftalt at personen bare skal komme med ud en dag og så kan vi tage en snak

  • #10   3. feb 2009 okay...

Kommentér på:
hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce