854 visninger
|
Oprettet:
Skuet i Årslev, Ris/Ros {{forumTopicSubject}}
Hvis du var til skue i går, så vil jeg meget gerne høre din mening om skuet.
Både godt og skidt. Der er jo ingen grund til at ændre på de gode ting eller gentage evt fejl til næste år.
I bestyrelsen har der været meget snak om gaveboden, så rigtig gerne kommentarer til det. Og alt andet I har lyst til at kommentere.
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 68 Hunde: 9 Emner: 73 Svar: 1.459
feb 2008
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 30 Hunde: 15 Emner: 96 Svar: 1.540
Havde der været en hal mere var den sikkert også blevet taget i brug.
feb 2008
jan 2008
feb 2008
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 1.101
Nu har jeg ikke været med til så mange skuer, men synes forbedømmelserne var lidt for tidskrævende og grundige, især når man har baby eller hvalp med. Jeg ved godt det er dommerens valg hvor lang tid der skal bruges, men det var træls, når man ovenikøbet også skulle stå lang tid i store ring.
Gaveboden var fin, der var noget at vælge i mellem. Personligt vil jeg gerne have håndklæder med logo på, men smag og behag er jo forskelligt
nov 2005
Følger: 76 Følgere: 66 Hunde: 8 Emner: 21 Svar: 1.338
men jeg var meget imponeret over gaveboden...
synes det var flot , når man tænker på hvad man får på DKK udstillingerne... 25.-
*ss*
Ja jeg havde en dejlig dag i Årslev..
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Håber I får mere plads til næste gang, for det kan være træls at skulle stå oveni hinanden.
jan 2008
Louise*nu med BARF-hund !
Jeg ville så netop sætte pris på at dommeren gav sig tid til at kigge på alle hunde i forbedømmelsen.
Men jeg er så også så erfaren udstiller, at jeg godt ved det er okay at lade sin hund slappe af når ikke lige den er på.
Jeg kan ikke huske om dommerne dømte de samme grupper i Store Ring som de havde dømt tidligere på dagen. For så går det normalt lidt hurtigere, men det er jo kun gruppekonkurrencerne det kan lade sig gøre.
Måske man kunne løse lidt af pladsproblemet ved at samle de store pladskrævende racer, hvor ring 4 var. Så ville vi da være ude over problemet med at skulle kante sig igennem dem.
Kom endelig med flere ting. JEg skal nok sørge for det kommer videre til bestyrelse/ skueudvalg
jan 2008
Hvad med ringsekretærerne?
Folkene ved indgangen?
Cafeteriet?
Dommerne til Barn&hund /juniorhandling?
Ringtræningen om morgenen?
Instruktionen ved forbedømmelserne?
ALT HVAD I KAN KOMME PÅ
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
Pladsmangel.... både for udstillere, tilskuere og forhandlere.
Kom kl. 10.30 og måtte "mase" os ind på en plads. Med 2 store hunde, der gerne vil ligge ned ind i mellem betød det, at folk måtte træde henover... Der var ikke plads til at gå rundt i hallen og ikke plads ved boderne.
Dommer:
Rigtigt godt indtryk af dommeren der dømte TM.... Kim Vigsø Nielsen. gav sig god tid til at forklare bedømmelsen og komme med et par "tips"
Folk v. Indgang: Søde og flinke. Ingen kritik af dem.
Udstillere: Utroligt så mange udstillere, der ikke samler op efter deres hunde udenfor. Dejligt at høre "opråb" om dette i hallen. Det er simpelthen skammeligt at hundeejere ikke kan finde ud af at behandle lejede arealer bedre..!!
jan 2008
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 43 Hunde: 8 Emner: 28 Svar: 375
dec 2006
dec 2006
Folkene ved indgangen? Søde, selvom de kaldte Cajsa for labrador *GG*
Cafeteriet? Pas
Dommerne til Barn&hund /juniorhandling? Pas
Ringtræningen om morgenen? Rigtig godt, sød ringtræner
Instruktionen ved forbedømmelserne? Jeg synes man plejer at blive delt op efter størrelse?
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
min eneste kritik går faktisk til mine medudstillere --- jeg blev pisse sur da jeg var i ringen -- for der kom der to kællinger vadende ind over tæppet da vi var på vej rundt - hvilket resulterede i at jeg var ved at vade ind i dem da jeg jo holder øje med min hund, ikke med mennesker da jeg forventer at DE HOLDER DERES RØV UDE AF RINGEN HVIS DE IKKE HAR NOGET AT GØRE DER !!!!!!!!!
var lidt usikker over min bedømmelse da dommeren ikke rigtig kender min race og derfor havde printet et billede og skrevet notater hun gik efter --
men altså - er jo kun et skue - og hun gav mig et godt fif til at træne tandvisning --
effektiv kantine - hurtig betjæning og hurtig levering -- dejligt --- og rimelige priser..
er glad for min gave - godt koncept med selv at lade folk vælge - og pæne ting --
dejligt at tidsplanen holdt så flot --
en lille bøn til næste gang -- køkkenrulle ved skraldespandene -- ved godt at de fleste inc mig selv har med - men det er altid når man ikke lige har papir i lommen at hunden sætter sig og tisser eller prutter !!! -- godt med andre søde deltagere der gider hente til en så..
igen jeg syntes det har været vel arrangeret helt fra tilmelding --
og dejligt med boder der har lidt udbud - fik da handlet en del igår og fik gode priser
nov 2005
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
Altså top-karaktere herfra... :o)
maj 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Hunde: 6 Emner: 3 Svar: 82
- mine hunde er jo også så små vi snildt kan komme omkring ;o)
jan 2008
Så hvis vi bare lige får lavet en ekstra hal til næste år, så er næsten alle tilfredse.
jan 2008
Jeg tror ikke der er plads nok i den lille hal til Store RIng. Og så har jeg en fornemmelse af at pladsprobblemet mere er i løbet af dagen. Der er jo altid nogle der kører hjem inden Store RIng.
Til sommerskuet burde det heldigvis ikke være noget problem.
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 307
Det var super gode valg af dommerer, Alle 4 var autoriseret hvilket jeg syntes er et krav!
Præmierne var over alle forventninger!
Pladsen var kritisk, men det kunne lige gå an...
Et flot og velovervejet arrangement!
Skuet i Årslev, Ris/Ros
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside