{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Gåtur {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Er der nogen der vil finde en dag og gå en tur eller lege? Simba har kun hilst på to Staffer i hans lille liv, så syntes at det er på tide smiley Jeg arbejder om søndagen så har svært ved at gå tur der. Jeg har fri onsdag og lørdag, så en af de dage kunne være perfekt. Det skal siges at han er en lille bølle og har krudt i rumpen. Mvh Kamilla og Simba


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gåtur
  • #1   2. feb 2009 hej Ildi
    Tak for din besked.
    Ja smil, jeg glemte at skrive at vi bor i Frederiksværk i Nordsjælland. Men jeg har bil så det er ikke noget problem. Lige præcis på lørdag kl 15 skal vi til housewarming desværre. Men onsdag kan jeg godt selvom det jo er mørkt på det tidspunkt. Jeg kan godt næste lørdag hvis det er? Mvh Kamilla


  • #2   2. feb 2009 Ildi, den 21 er vi på Præstø, så der kan vi ikke øv smiley Kan godt forstå dig mht før udstilling. Vi kan jo lige se på det smiley

    Hehe Er sikker på at Simba gerne vil lege med Disney smiley Er hyggeligt med selskab uanset hvad. smiley Kender du nogle gode steder at gå?


  • #3   2. feb 2009 Vi vil også gerne lege kommer ikke så langt væk fra Fr. værk hva med Melby strand. der kan de rigtig lege??

  • #4   2. feb 2009 Ja det må der, det er bare lige om at kende dem. smiley Nu har I jo mødt Simbas bror Eddie. Jeg har ikke haft fornøjelsen af at møde nogen af hans søskende siden de var helt bitte små. Er meget skægt at følge dem. Men heroppe er der masser af steder. Hvor er det i bor?

    Teamlarsen: Jo skydeterrænet er bare perfekt til gode ture og leg, det vil vi rigtig gerne. smiley Hvornår ville i kunne?


  • #5   2. feb 2009 Jeg er næsten der oppe hver søndag ??

  • #6   2. feb 2009 Hej Kamilla, det var dog dejligt at høre fra en i nærheden af os, som også har en lille staff, som godt kunne tænke sig at lege. Vi bor i Ramløse og har en lille staff han på 5 mdr. Vi ville rigtig gerne mødes, hvad siger du til at mødes ved slotsrunen i frederiksværk, og hvornår ville det passe dig.

  • #7   6. feb 2009 Hej TeamLarsen
    Jeg arbejder hver søndag fra 11-15 så inden eller efter der? kan det passe dig?

    Til jer alle så er det dejligt man kan finde nogle lege kammerater, ser frem til at vi alle kan finde et tidspunkt i vores travle kalendre smiley og god weekend. Knus Kamilla og hundene


  • #8   6. feb 2009 Hej Kamilla, hvade du lyst til at mødes ved slotsruinen her i weekenden ???

Kommentér på:
Gåtur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce