{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

hjælp os vi bliver alle skøre {{forumTopicSubject}}

Hej prøver lige lykken her. Vi har et kæmpe problem her hjemme med vores han hund Cæsar. Har er i en længer periode nu piven meget lige som når han skal ud men det skal han ikke, han kan gøre det når vi går tur, spiser, kører bil, snakker med han. vi siger stop til ham da vi simpelthen ikke kan holde det ud men 2 sek efter om igen han får nok luft og vi er ved stranden han hygger med andre hunde og osv kunne blive ved. men er der nogen der er kloger end mig hvorfor han gør det og hvordan får vi hold på det? hvis nogen siger strres hvad kan årsagen så være? jeg har nok af udgifter så har ikke råd til sådan en hunde expert

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp os vi bliver alle skøre
  • #2   3. feb 2009 nej tro ikke det er pga en tæve...

ja vi prøvede også en overgang at lade ham være og så snakke med han når han var stille men det hjalp ikke rigtigt lidt måske. måske vi bare skulle gøre det meget længer men puha man bliver træt af at hører på det vores hund nr 2 kan man se også er træt af det efterhånden. men godt at hører jeg ikke r den eneste med det lyder også godt at jeres holdte op igen

• #3   3. feb 2009 Zeus har gjort det en del. det har vist sig nu at det sansynligvis var fordi han havde ondt. han har nu fået konstateret HD, men haltede ikke eller noget før for 3 uger siden. da han fik smertestillende holdt det op

• #5   3. feb 2009 jeg vil give de andre ret. hvis den ikke har ondt så ignorer dens piveri. negativ opmærksomhed er mangegange bedre end ingen opmærksomhed ;-9

• #6   3. feb 2009 tak for jeres råd. det er nu heller ikke fordi vi pyller om ham når han piver slet ikk tværdimod men er det så fordi han mangler opmærksom hed for det syntes vi jo han får nok af

• #7   3. feb 2009 ja vi håber ihvertfald at det går væk med aldren smiley det er dejligt i dag for han er ganske stille ha ha forsat god aften til jer alle

• #8   4. feb 2009 grethe j tak for endnu et tip vil faktisk prøve det har hørt en del om disse klikker

Kommentér på:
hjælp os vi bliver alle skøre

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce