{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Dén der ligger på jorden.... {{forumTopicSubject}}

...må man træde på!

Idag pjattede min kæreste og pludselig så ligger jeg på gulvet og griner :o)
Fifi kommer straks hen og kigger ned på mig, som tænkte hun "Hvad filan laver du dérnede?"
Så træder hun op på mig med begge forben, og siger hej til kæresten, hvorefter hun igen (mens hun står på mig) kigger ned på mig, og liger én der tænker "Du er da for dum".

En virkelig spøjs adfærd, synes jeg.
Nogle der er gode til dét med adfærd, som kan komme med en forklaring på denne handling?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dén der ligger på jorden....
  • #1   6. feb 2009 He-he...ved ski ikke lige hvad hun tænker, men måske noget med at, Den leg vil jeg også være med i, og jeg er større hvalp end hende "fjolset" der ligger ned, så prøv om du ka ta mig......, for jeg bakker dig op....

• #2   6. feb 2009 ....altså hunden bakker kæresten op (støtter sig til ham, for han er umiddelbart stærkest )
    Det kan godt være det er helt hen i vejret, men for mig virker det lidt logisk lige nu smiley

• #3   6. feb 2009 hunden vil som regel, hvis nogen den har nær slås eller leger, tage den svagestes parti smiley Så den har bestemt ikke støttet kæresten, selvom det måske så sådan ud i menneskeøjne ;o)

• #4   6. feb 2009 Hun har da sikkert beskyttet dig.

Hvis jeg ligger ned og der pludselig er den lyd der ikke må være der så sætter Kia sig oven på mig og gøer, parat til at beskytte mig mod hvadsomhelst.
    Man skal generelt huske på at hvis man ligger ned så er mange hunde mere beskyttende end normalt da det i hundens øjne kan betyde at man er svag når man ligger og derfor har brug for beskyttelse.
    Kia ligger altid på den side af mig der vender ud om evt. farer. Hun har aldrig siden hun er blevet kønsmoden villet ligge inderst da hun så ikke kan beskytte mod evt. farer ...

Hvis jeg ligger og tager sol om sommeren og der kommer nogen, selv om hun kender dem, så rejser hun børster og advarer dem om at komme nærmere indtil jeg har givet hende tegn på at det er okay ... Det ligger så instinktivt i hende at beskytte sin flok ...

Kommentér på:
Dén der ligger på jorden....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce