hårsæksmider hvilken behandling?? {{forumTopicSubject}}
efter jeg har læst en tråd om det, er jeg blevet i tvivl om de få små mørke pletter tulle har i huden måske kan være dette og har straks fået en tid mandag ved dyrlægen jeg tør ingen chancer ta, hun klør sig ikke eller har andre tegn på irretation eller lign men vil bare være sikker på min skønne hund har det godt eller kommer i behandling om nødvendigt..
der står skræmmende ting om flere dyrlæger ikk har forstand på behandlingen af hårsæksmiderne og det finder man jo ikk ud af om dyrlægen har før man er i gang derfor vil jeg gerne være på forkant og høre hvad i anbefaler af behandling og hvordan? efter jeres erfaringer mm.?
læste om advocate og ivomec behandling brugte Ivomoc oralt til mine marsvin da de havde sellnick(noget lig det samme de os kan dø af ved voldsomt udbrud) men giver man også hunde det oralt eller er det kun med sprøjte man kan??
Håber nogle vil svare bare så jeg liige ved om det er det rigtige dyrlægen vælger hvis det sku vise sig at være hårsæksmider..
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.971
og ja jeg tænkte os på det bar kunne være pigmentering i huden men nu kan jeg ik sove trygt uden at være sikker på om hun er rask eller ej så betaler jeg gerne en tur til dyrlægen for at være sikker på hun har det godt..
og da jeg ikk kender hendes baggrund og hun næsten helt sikkert er importeret ja så er chancerne desværre store..
hårsæksmider hvilken behandling??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside