Klapper lige mig selv på skulderen... {{forumTopicSubject}}
Dette er bare en stor gang selvfed ros...
Sidst jeg havde hvalpe på Bella endte det jo desværre med at jeg måtte sige farvel til 2 ud af 3 hvalpe pga. død, pu ha en forfærdelig omgang.
Men hvad tænker jeg så? Det må jeg da prøve igen for det kan da ikke gå ligeså galt igen, vel?
Så snakker jeg lidt med dyrlægen og får grønt lys, fordi hendes løb er udeblevet...
Men så sidder kæresten og jeg og taler lidt her for en uges tid siden om markedet for hunde pt.
Om konsekvenserne ved at få hvalpe i en tid som denne.
Markedet bugner, folk brænder inde (Det er selvfølgelig ikke alle), og generelt er hvalpe bare i overflod pt.
Vi beslutter dermed at vi venter med at få hvalpe igen til hun kommer i løb senere hen, og er markedet stadigvæk er som det er, så venter vi en mere.
Det er bare super hårdt, for elskede simpelthen at have de små kræ til at rende rundt, og havde glædet mig helt ekstremt .
Desuden var vi lige ved dyrlægen idag der mente at Bella nok lige skulle tabe et halvt kilo inden hvalpe
Hmm, ved ikke om det er nogen der kan bruge det til noget.
Vil måske bare sige at det ikke er alle der bare sætter hvalpe i veren uden omtanke, og så mange hvalpe som der er, er det jo nok slet ikke blandinger der er brug for
(Håber ikke at dette provokere nogen)
Laaaaang smøre.... Beklager...
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 230
Det er jo et personligt nederlag, for havde virkelig glædet mig, men når dyrlægen mener hun også skal tabe sig er det jo lidt dumt...
Hehe, min lille tyksak.. Når man kun vejer 4kg, er 500g. overvægt jo en del
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
feb 2007
Mht. at det var tidligt, så ja, på sin vis. Snakkede med forskellige (inkl. dyrlæge) og hendes løb var blevet skudt. Den sidste hvalp var der så længe at det er næsten 9mdr siden hun var i løb sidst, og så var der grønt lys...
Men ja, det hele lagt sammen var det nok klogeste at vente.
For egentlig skal man jo også overveje hvorfor man får dem? Får sin egen skyld? For markedets? For hundens?
Og når alle grundene føles egoistiske, ja så er det jo rimelig negativt...
Og bare rolig, jeg tror skam ikke du er sortseer, det var jo skrevet på en pæn måde, hvor det elers tit og ofte er standard at man får en dum kommentar ell. lign.
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 326
Kan godt forstå du gerne vil have hvalpe...sådan har jeg det også! Hehe - men enig og er nået til samme konklusion. Der er alt for mange hunde der skifter hjem på nuværende tidspunkt. Alt, alt for mange... :o(
feb 2007
feb 2007
Ja det er en forfærdelig mode.. Min pige er godtnok købt under andre forudsætninger end mode....
Tak for alle de søde kommentare
Klapper lige mig selv på skulderen...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside