{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

klapper mig selv på skulderen.. {{forumTopicSubject}}

Ja har ik lige nogen hund pt, men en søn (hehe) på 4 år. Han er opdraget til at dyr er man søde ved, og man går ikke hen ti lfremmede hunde, uden at få lov først...

Idag på vej hjem fra børnehaven, står der en lille fransk buller bundet til cykelstativet lige ude foran børnehavedøren.. Da vi går, er der flere der går.
Vi tuller stille og alm gående forbi hunden, min søn kigger og udbryder, nårrrrh en sød lille hund, og går bare videre stille og roligt...

Stikmodsat gør en anden dreng..og forældrene har ikke øje for hvad deres barn laver... knægten flyver hen til hunden, om bag og lige så den ik kan nå ham, og råber så VOV VOV.... hunden glor bare på ham som om han var åndsvag, og kigger bare igen hen mod døren (venter på sin ejer), inden jeg når at åbne munden løber ungen væk igen..godt nok ind i butikken længere henne, hvor han også lige skubbe til en cykel der i forvejen ligger ned... min søn siger "det må han ik, det der.."

Havde hunden været stor, havde han nok gjort det samme...jeg kan ik lade være med at tænke på, hvem der for skylden hvis hunden blir sur og bider ud og evt får fat.... ungen der driller den eller går det ud over hund og ejer...??

Jeg var bare glad over at se at vores opdragelse virker og vores søn har forståelse for hvordan man opfører overfor fremmede hunde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klapper mig selv på skulderen..
  • #1   7. sep 2012 jeg klapper dig lige på den anden skulder smiley

• #2   7. sep 2012 hehe takker...

Men hvem ville egentlig få skylden som spurgt?
    Hvis hun blir sur over drilleriet og bider ud og får fat (men slipper med det samme igen) hvem ville få skylden...barnet(forældre til barnet) der driller hunden, eller hunden (hundens ejer) der bed ud fordi den fik nok...??

• #3   7. sep 2012 Hunden ville få skylden hvis den bed drengen... Hvis den skal opholde sig i det offentlige rum må den ikke bide "bare fordi" en dreng driller den...

• #4   7. sep 2012 ja hunden får skylden.

• #5   7. sep 2012 Desværre ville hunden få skylden, og blive påbudt mundkurv, eller anden straf afhængig af hvor alvorligt biddet ville være..
    Men vi er helt enige om, at ansvaret ligger på barnet, og primært på forældrenes skuldre..
    Dog vil jeg sige, at selvom det ikke er i orden, så ved folk der er en risiko når man stiller sin hund uden for en evt. Butik, og derfor skal hunden være rolig, skal ikke farer ud, selvom børn kan være lidt for voldsom..
    Men igen.. desværre er det hunden der bliver gjort syndebuk.

• #6   7. sep 2012 Ja desværre får hunden skylden.

Giver dig også lige et skulderklap, flere børn skulle lære sådan noget

• #7   7. sep 2012 * jeg ved dog ikke om jeg vil give dig et klap på skuldren, og det er ikke for at lyde negativ.. Men jeg ser det som en selvfølge af opdragelse.. Da jeg boede hjemme, (vi er 3 søskende) har det altid bare været sådan. Og min mor er ikke et specielt stort dyre menneske.. Dyr et levende individer, og skal omgåes, respekteres og behandles på den måde.
    Men et gok i nøden til de andre forældre.. Men selvfølgelig kan jeg godt forstå, hvis din søn ikke er så gammel, og det er da godt, at han har forståelse for dyr(:

• #8   7. sep 2012 Hunden stod helt stille og roligt, og ignorede total drengen..
    Vi var på camping engang og jeg havde en dsg hvalp.. en dreng kom og legede rundt med den (hun var bundet i snor), og det fint... så begyndte hun at gø... drengen sprang rundt om hende og med en pind, men lige så hun ikke kunne nå.. jeg skældte ham ud, sagde han gerne måtte lege med hende, men ikke drille hende..der gik 2 min så var han igang igen, liiige ude af hendes rækkevidde..nøj jeg blev gal, til sidst tog jeg hvalpen ind i campingvognen og bad ham smutte langt væk..

Hunden der er jo ikke agressiv, men barnet driller og driller, til sidst kan den få nok og den siger fra..hvilket resulterer i barnet hyler op og hunden er faarlig...
    Jeg er så bare på hundens side her...

• #9   7. sep 2012 *Lol*

*C&N*.....
    Jo, jo... janteloven længe leve...*GG*

:O))

• #10   7. sep 2012 I sommers var der en lille dreng der knurrede af Musashi, han vendte sig om og kunrrede ham lige ind i hovedet da vi gik forbi, altså drengen. Min Musashi kiggede bare mærkeligt på ham.

Men knægtens mor var ligbleg smiley

• #11   7. sep 2012 Ja jeg har oplevet den i bymidten med Nova i hendes unge dage. Hun havde stadig dybe traumer over børn og gik med gittermundkurv i byen af samme årsag da jeg ikke ville risikere hun bed et menneske "hvis nu..". Anyway en mor med 2 børn går lidt foran os, børnene begynder at gå og sige "vov vov " og "mijaau" og går sådan og sparker bagud efter Nova. Jeg har ikke rigtig lyst til at blive i den situation med hende og vi går bagom dem og op foran og prøver at sætte farten op. Det gør mor og børn så også og følger tydeligt efter os - tilråbende fortsætter og moren griner bare. Jeg beder hende så om at fjerne hendes børn da Nova ikke kan lide børn da hun er blevet slået af børn. Hun snerre jeg skal få styr på min hund. Så tilbyder jge meget højt at jeg da gerne vil tage mundkurven af hende og slippe hende så ungerne kan få lov at "lege" med hende! Hvilket gør at hun så ENDELIG bakker af. En ældre herre klapper mig på skulderen og giver Nova et klap på hovedet. "godt comeback" siger han og går videre.

Jeg var TOSSET. Men det ville desværre være Nova der også i denne situation havde fået skylden.

• #12   7. sep 2012 Ha ha sejt Natascha smiley mon ikke det var sidste gang han gjorde det..

Der var engang en lille dreng, som kom OG SAMLEDE MIN HUND OP...... jeg var stiktosset... Dumme forældre!!

• #13   7. sep 2012 jeg kan slet ikke forstå de forldre der lader som ingenting eller direkte griner af de?!?!?

på Vorbasse marked stod der 2 unger på mindst 10 år og 4 voksne... ungerne løb rundt om bur med fugle i og råbte og pustede på dem og fuglene var jo sindsyg bange!! jeg fik ikke sagt noget for gik alene og alle de voksne stod bare og grinede af det.. men jeg var så tosset, ledte efter ejeren af dyrene men de var ik til at finde, selvom det var aften og boderne stortset lukket...

DUMME forældre

Kommentér på:
klapper mig selv på skulderen..

Annonce