Hunde hygge tilladt næsten at skrive hvad man vil

Hunde hygge tilladt næsten at skrive hvad man vil

Medlemmer: 712
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

syntes det er synd syntes det er synd

blev ringet op i går af en som gerne ville af med sin hund (da jeg ønsker at købe en hvalp).. den er født sidste år i 11 måned..

da han så siger "ja jeg havde ikke regnet med at det var så krævende, det er ikke lige mig og ha hund, og så bor jeg i lejlighed"

hvorfor tænker folk ikke over det før de anskaffer sig en hund.. det er synd for de hunde som skal opleve det ..

hva syntes i ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syntes det er synd
  • #1   11. feb 2009 Virkelig syndt! Hader folk der tænker sådan!

• #2   11. feb 2009 det er vel lidt lige som når man har en forestilling om hvordan det er at blive forældre, man tror alt er lyserødt, og så kommer der noget helt andet ud af det.

synes det er fint at de erkender at de ikke magter det allerede nu, så får hunden en chance for et nyt godt hjem, hvor den er velkommen:-)

• #3   11. feb 2009 karin j :

ja det er fint nok at de finder ud af det så tidligt i hvalpens liv,
    men har kigget lidt de forskellige steder.. der er rigtig mange hvalpe til salg som er mellem 4 mdr og 1½ år..

det er bare ligesom om at folk ikke ved hvad det indebære..

• #4   11. feb 2009 eller måske får helbredmæssige årsager som jeg selv har fået og må derfor sælge min

• #5   11. feb 2009 Må helt ærligt indrømme at jeg ikke forstår hvorfor folk brokker sig sådan over at folk går af med hunden igen, det er da bedre at hunden får et godt sted at være. End at den er hos folk som er halv trætte af den, og som ikke opfylder dens behov...

Men ja, der kan være rigtig mange grunde til at man skal af med sin hund.

• #6   11. feb 2009
    Synes faktisk , at mange skulle ha´sig et " KØREKORT " før de anskaffer dyr . Det er jo ikke en " SMID VÆK " ting man køber , men et levende væsen med store følelser .

• #7   11. feb 2009 annette . kørekort har da ikke en pind at gøre med om der sker noget i ens liv der gør at man ikke længere er i stand til at have sin hund længere

• #8   12. feb 2009 ja men som sælger må man gerne sorterer i nye ejere

Kommentér på:
syntes det er synd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce