315 visninger
|
Oprettet:
Send en protest NU {{forumTopicSubject}}
(link fjernet)
Her er et link til at sende en protest til hende Malene der render rundt og laver pels af mishandlede dyr..
Tag et kig og læs mere om det her på linket og send en protest til hende så vi kan få stoppet den skrækkelige mode der rasserer verden
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 985
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Svar: 2
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 8 Emner: 53 Svar: 432
Det var da så lidt. nogle er imod det andre er med, men jeg mener det er mord på dyr og det vil jeg ikk være med til ^^
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 91 Svar: 850
tænker i på det når i køber kød op æg og mælk?
alle de dyr har det ik godt med mindere der står økologi og dyreværnet på...
mar 2007
mar 2007
Ja marlene det tænker jeg meget på,,, men vi har heldigvis selv haft alt det kød vi spiste som vi bare slagtede når de var gode nok. Og de dyr er nok dem der har haft det bedst i hele DK for vi har haft de sødeste grise gående i vores køkkenhave og i vores stald,, Høns i stalden, en tyr i stalden, kalkuner i stalden, ænder og gæs på folden og ja. De har alle haft det bedste liv inden de blev slagtet så det har været sjældent at vi har købt kød i et supermarked som sådan men nogle gange bliver man jo nød til det..
og ja det tænker jeg meget over
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 91 Svar: 850
jeg syntes det lyder rigtigt godt.
men det er bare anima der generer mit pis!
endnu en gang.
det er utroligt at de prøver at give hele pelsbrancens dårligdomme til malene birger..
men jeg tror i virkeligheden de pelsdyr har det langt bedere end de fleste kyllinger/ høns og andre brugsdyr her i dk..
og jeg tror i grunden os den bedste måde at kæmpe imod er at lade være med at købe det..
intet marked ingen industri.
mar 2007
Send en protest NU
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside