{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Epelepsi.
  • #1   13. feb 2009 Hvad siger opdrætter.... Kan se at det er en DKK opdrætter, har du konfronteret dem med at Albert har epelepsi og hvad er deres råd til dig?

• #2   13. feb 2009 Min mor har tænkt på det længe, og vi troede rent faktisk det var gået meget bedre, men så fik han et raseri anfald igen. og han gø'r hele tiden af fjernsynet, fugle udenfor og mest af at hans hale. men idag har min mor skrevet til hende, så nu må vi se hvad hun siger. er bare så bange for hvad der skal ske med ham. jeg bor selv på sjælland hos min kæreste og hans forældre og min mor bor i jylland med Albert og Oda. og så er det mere om det er fordi Oda er kommet, fordi hun er noget af en ballademager når det gælder om at få mest opmærksomhed osv.Tænkte på at prøve og tage ham herover hvor han kan få opmærksomhed og hvor der ro osv. fordi Oda vil meget gerne lege med ham og det kan slet ikke overskue, så hun bider bare i ham smiley

• #3   13. feb 2009 Jeg syntes bestemt at I skal lade ham kastere, da det mindsker hans stressfaktor. Jeg går ikke ud fra, at I havde tænkt jer at avle på ham alligevel. Har I ikke fået Fenemal, hvis han skulle få et nyt anfald? Jeg ville ikke betænke mig et øjeblik med at kontakte opdrætter øjeblikkeligt.

• #4   13. feb 2009 Det er forresten helt normalt at mopser gør af fjernsyn, fugle osv. det ligger jo i deres gener, at de er alarmhunde.

• #5   13. feb 2009 Jamen min mor havde også tænkt på at få ham kastere, men vidste ikke rigtig om det ville ændre noget? - men han bruger utrolig meget tid på at gå og snuse til Oda bagi.
    men ja, det vil jeg lige få sagt til hende.

men det med hans hale, det ligger da ikke til en mops og gå så meget amok på den. gør det vel?

• #6   13. feb 2009 tulle kan altså godt gå amok på sin hale hvis nogen viser hende den.... tihii men ikke af sig selv...

molly gøer helt vild af alle dyr i tv det normalt:)

• #7   13. feb 2009 De fleste dyrlæger tilråder kasterering, da det vil afhjælpe at den stresser, har lige fundet et link til dig. Forresten er det også arvelig, så man fraråder avl. Her står netop også det med halen......

(link fjernet)

• #8   13. feb 2009 Jamen Albert gør det bare af sig selv smiley
    men ja, det ligger vel til mopse smiley

• #9   13. feb 2009 Gitte: Tusind tak for det link, har ikke rigtig kunne finde det på nettet smiley
    men vi har tænkt over nogle forskellige ting. som kastere ham, og vi vil evt. flytte i lejlighed med kæresten og tage Albert derhen så han kan få noget ro i hovedet smiley

Kommentér på:
Epelepsi.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce