{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  epelepsi
  • #1   4. dec 2009 det hedder Epilepsi, har selv haft det og kendte en hund der havde men han er død nu..

• #2   4. dec 2009 Har haft en helt fantastisk hund, der havde det.. Hun var ikke på medicin dog. Hun døde for 3 år siden af kræft smiley Min elskede vovse.. Men ja, hun havde også anfald dog ikke særligt tit.

• #4   4. dec 2009 Min dejlige bustermand havde det osse men fik ikke medicin for det da der gik lidt over 1 måned imellem han fik et anfald.Han blev 10 1/2 år.

• #5   4. dec 2009 Gitte: Det er pudsigt din buster også havde det.. Min Becky, var også en Amerikansk cocker spaniel.. Og hun blev også omkring 10½ år. Hun var den dejligste hund, men hun havde både epilepsi og så kræft i munden.. smiley

Synes det er pudsigt, som man altid hører om lige netop dén race og epilepsi..

• #6   4. dec 2009 Kaoz har det i meget mild grad..

Har haft 2 anfald indtil videre, det første for 1 år siden, det næste 10 måneder senere.

Vi har valgt ikke at medicinere når det er så sjældent.. Men kors det er ubehageligt at overvære =/

• #7   4. dec 2009 vi købte en buller i juni måned han blev aflivet sidste måned af et kraftigt anfald som han ikke selv kunne komme ud af

Vi havde 20 minutter til nærmeste dyrlæge en søndag aften og da hun fik stoppet hans kramper kunne vi ikke få nogen reaktion fra ham,,vi valgte at lade ham få fred
    Han havde sommetider det sådan at når han sov kunne vi ikke vække ham ,dyrlæge sgade dte var tegn på han evt havde haft et anfald

desværre så havde vi ham så kort at vi ikke ved om han havde dte fra før eller hvordan

• #9   4. dec 2009 Jeg har haft en epilepsihund i mange år... hun er død nu, og det var ikke af epilepsien.
    Hun fik kun Fenemal i perioder, hvor hun havde slemme anfald, så kunne der gå lang tid før hun fik et nyt... Hun fik mest anfald om natten, de varede fra 10-20 min og bagefter var hun meget rastløs et stykke tid, inden hun faldt til ro.... Men alt i alt levede hun et godt langt liv - 13½ år....

• #10   6. dec 2009 min dyrlæge tog blodprøve 14 dage efter vi startede på fenemal og den viste at dosic passede perfekt.. der gik også næsten en mån inden det næste anfald så kom.. men der har så været 3 siden da..
    i fredags begyndte vi i samråd med dyrlægen at øge hans dosis, og der har ikke været anfald siden.. men nu er han jo så lidt "fuld" i det da hans krop igen ska vænne sig til yderligere fenemal.. håber det må være nok nu... skal nok have taget ny blodprøve om et par uger..

• #11   6. dec 2009 Hej!
    Vi har en epileptiker i familien :o)) - Caro "Gomards King" - 5 år.
    Hvis du vil høre om vores erfaringer, er du velkommen til at kontakte mig på 2065 2828 eller mettejohnsen@mail.dk.

De bedste hilsner fra

Mette

Kommentér på:
epelepsi

Annonce