762 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Hej Hej Hej Hej
Hej
Hvordan går det med alle de dejlige hunde?
Malou er begyndt at komme i en rigtig ballademager alder.. Alt hvad vi siger til hende er hun helt lige glad med og så har hun fundet ud af at toiletpapir er rigtig sjovt at lege med.. Så hvis vi glemmer og lukke døren er hun ude og hente det så snart vi ikke kigger..
Hun vejer 7,9 kg og er ca. 40 cm høj.. Hvor store er jeres blevet?
Er der nogen af tæverne der er kommet i løbetid? Malou er ikke endnu.. Men er så bange for ikke at opdage det, når hun er så meget sammen med min mors han hund..
0 synes godt om
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 8
Dejligt at høre fra Jer. Her går det godt. Det der med at være fræk er vist bare noget de er. Vaks kan godt lide at udhule tøjdyr - det er utroligt hvor meget fyld der er i de små bamse! Han vejer ca. 13 kg og er omkring 45cm høj, men han er jo også en dreng
Jeg har lidt problemer med at finde en hunde pension der vil tage ham til sommer. Dels på grund af, at det er i uge 29+30 (høj sæson) men også fordi der er fårehund i ham. Jeg blev ringet op fra en pension, som først vil have ham "på prøve" før de tør tage ham i 14 dage. De mener han vil stå og gø hele tiden. Han er også lidt slem til at gø. Nogle forslag til at vende ham af med den dumme vane?
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 8 Svar: 69
Malou er os rigtig slem til at gø når hun ser noget.. Og kan stadig ikke være alene hjmme.. Så ved desværre ikke hvad der er at gøre.. Ærgeligt det er lige der jeg skal på ferie.. Ellers ville jeg rigtig gerne have passet ham.. Kunne have været hyggeligt..
Malou er faktisk lige kommet i løbetid.. er lidt sjovt når jeg skrev om det den anden dag:)
Hvad med jer Berit er i og hundene faldet på plads det nye sted?
jun 2008
Dejligt at se nogle nye billeder af ham:) Er sjovt at kunne se hvor meget de ligner hinanden..
jun 2007
Nogle rigtig dejlige og kønne krabater.....
Lidt sjovt med Vaks' pels - det er rigtig, at han har en flot pels men hans ører er stadigvæk sådan noget hvalpe blødt noget
jun 2008
Malou har os fået sin rigtige ples på ryggen.. Men ørene er os stadig som da hun var lille.. Har vaks os sådan et knæk på ørene? Malous sidder som om de ikke rigtig kan finde ud af om de skal stå eller hænge:)
jun 2007
Hvor tit får Malou mad? Vaks får stadig 3 gange om dagen. Han er kronisk sulten. Der er ikke noget at sige til, at han bliver stor selvom han ikke er fed. Han kan sidde på numsen - helt ret, med begge forpoter bøjet ned foran bare for at få en lille bitte godbid.
jun 2008
Hun får os mad 3 gange om dagen endnu.. Hun er bare rigtig mad glad:) Selv agurk og gulerødder spiser hun med glæde..
Hehe hvor sjovt Malou gør os alt for en godbid.. Hun får altid en godbid når hun kommer ind fra haven.. Så nu er hun begyndt at være smart og gå hen til døren og vise hun vil ud.. Og så snart hun kommer ud vil hun ind igen.. Kan hun gøre rigtig mange gange for så er der jo mad:)
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Svar: 18
Tulle gør osse når hun ser noget men stopper når man siger det.
Det ser ud til de er meget ens.:))
jun 2008
Malou tænder og slukker tit lyset på en lampe jeg har stående hvor man bare skal rører ved den.. Så hvis jeg spørg om hun kan slukke lyset løber hun over til den og sætter snuden på.. Er bare altid det er hårdt nok til at det virker.. Men er nu rigtig sødt:)
Er Tulle kommet i løbe tid?
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Svar: 18
jun 2008
Hej Hej
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside