{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Frederik T
Frederik T
Tilmeldt:
18. dec 2017
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 1

Hej {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley ved slet ik om mit spørgsmål hører hjemme her. Men mig min kæreste har en skøn fransk bulldog på 5 måneder. Her til aften legede hun så, og sprang rundt og sådan, hvor hun så pludselig ikke rigtig støttede på hendes venstre bagben. Det virker ikk til hun har slået det, og når jeg tager fat i benet piver hun ikke eller noget. Hun skåner benet, og halter lidt på det, men piver ikk??? Poten er også tjekket, og der er ik noget, alt sammen er sket indendørs.

Er der nogen der har prøvet lignende? Eller måske ved hvad det kunne være?
Jeg tager til lægen lige meget hvad med hende, men det kunne bare være rart med et ekstra syn på det:) på forhånd mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej
  • Frederik T
    Frederik T Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 1
    #3   19. dec 2017 Vi har rigtig glatte gulve, og som i selv kender er det en hvalp hvor alt er spændende og sjovt, så det er knald på alt smiley tusind tak for jeres hurtige svar, tænker bare jeg får hende røntgen fotograferet med det samme, så jeg får udelukket at hun har brækket noget smiley

  • #4   19. dec 2017 Halter hun stadig her til morgen?

  • #5   19. dec 2017 Godt at du tager til dyrlæge
    Bulldogs er generalt hårdføre. Benet kan godt være brækket uden den piver, men jeg krydser fingre for at den bare har stødt det eller lavet et dumt vrid


  • #6   19. dec 2017 Jeg synes tit jeg hører at "hunden piber ikke når jeg rører ved det, så det er nok ikke noget". Der er bare det ved det at hunden jo sagtens kan have ondt uden at pibe. Det kan være et løftet øjenbryn, et vip med et øre eller et blink med øjnene der fortæller at "det der gør altså ondt". Så super at du lige får tjekket det hvis hunden stadig halter smiley

  • #7   19. dec 2017 Sidst Lotus lavede det nummer, var det et sprængt korsbånd..... Ingen piben, når jeg gjorde noget. Men tydeligt ømhed, da dyrlægen tog fat...... Så jeg håber at du har været hos dyrlægen.

  • #8   19. dec 2017 Da min cocker som hvalp brækkede albueleddet i forbenet sagde han ikke et kvæk, heller ikke første gang eller anden gang vi var til dyrlæge, det blev først afsløret ved røntgen

Kommentér på:
Hej

Annonce