792 visninger
|
Oprettet:
FYN.. MØDES / HUNDETRÆF PÅ FYN !! {{forumTopicSubject}}
Hej
Herinde kan dem der er fra KUN Fyn.. Søge Legekammerater ,arrangere Træf eller Legedag.
Syntes også at vi måske i gruppen,IKKE kun i denne her tråd. Skal lave et emne der hedder PASNING AF HUND !
Så vil vi kunne søge Pasnings muligheder hvis man står og har brug for det, man kan evt aftale fast pasning og så hjælpe hinanden.
HVAD SYNTES I OM DET ???
Knus
My B
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 91
KH
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 304
Knus
sep 2004
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 188 Svar: 1.914
okt 2007
Jeg går og arbejder på at min have altså noget af den skal laves til legeplads/træningsplads til hundene er i fuld gang med det..
Dog i den kulde pt er det lidt svært at få gjort så meget , jeg har sat udsty op men syntes der mangler noget mere..
Kom gerne med ideer..
Min plan er så at det kunne være hyggeligt hvis vi her på fyn kunne mødes engang imellem her og så kunne hundene lege / i kan træne med dem her, haven er lukket så ingen stikker af fra fortet grinn.
Jeg sætter gerne min have til rådighed altså noget af den så kom endelig med gode råd/ ideer...
Håber at i støtter op omkring ideen.
Hvis nogen ligger inde med noget gammel trænings udstyr der bare ligger og flyder tager vi gerne imod så vi kan få en super god legeplads til dem....
Hvad syntes i Fynboer...
Knus
My.
okt 2007
Det kunne være smadder hyggeligt
okt 2007
SLET INGEN DER SYNTES OM IDEEN..
Knus
My
jan 2009
ideen er super..........duper....................
Knuzzzzzer
okt 2007
Alle er velkommen bare de opføre sig pænt..smilll også muskelhunde.
Det kan godt være at nogle af jer ikke er meget for at jeres hunde skal mødes med muskelhunde hvis det er tilfældet så holder vi bare dage for muskelhunde og dage for alle andre...
Kom endelig ud af busken hvis nogle af jer har det sådan det vil naturligvis blive respekteret og så laver jeg bare 2 hold..smilll
Det vigtigste er at vi kan hygge og hundene kan blive socialiceret komme ud og lege og at vi naturligvis kan mde hinanden og få nogle gode timer sammen og sammen med vores hunde..smilll
Wov wov
My B
okt 2007
Men selfølgelig må man respektere at der er nogle der ikke bryder sig om Muskelhunde..Derfor skal de naturligvis ikke fratages at komme til hygge så laver vi bare lege dage for store/muskel hunde Vores Oskar er også Muskelhund/ Gadehund..smilllhan elsker alle..
Dog har vi oz Wadlemar cairn terrie han er ikke lige imponeret over andre kønsmodnehanner da han er den eneste i vores gruppe der er Alfahan trods hans lile størelse, Oskar er kastereret han kan med stort set alle hunde og han elsker at lege med alle hunde..
Så bare rolig ballesammen der gerne vil vi deler det bare i flere lege grupper ud fra hvad folk ønsker...
Lige pt har jeg købt ziz zaz stanger , 1vippe, 1spring over,1 til at springe igennem..Haven er ikke anlagt nu men regner med at der bliver en 110 km2 til at lave legeplads på så vi kan komme ud og lege.
Hvis nogle af jer nu helt tilfældigt har en stor viden om hvordan vi kan lave sykket til den perfekte legeplads så er i hjertelig velkommen og hjælpe til med opbuggelsen af haven så er det bare handskerne på og redskaber frem..Jeg er wsikker på vi vill kunne få en god bane med det er så super hvis nogle gad at deltage lidt i planlægningen omltring de , er der nogle af jer der har gammelt aflagt træningsudstyr som i ikke vik bruge mere så tager vida gerne imod
jan 2009
Knus Dorthe
okt 2007
Nej da men jeg skal jo lige have lavet den bane og div tiltag i haven til det lige pt har vi travlt med at fange vores L.... rotter der har valgt at flytte ind med i må da hjertens gerne komme og hjælpe og komme med ideer til hvad vi kan gøre har i noget i syntes vi oz skal have og i vil donere det til vores træf så sig endelig til..smill
Knus
my
jan 2009
okt 2007
Nogen der har en ide til evt en tegning vi kan gå ud fra, evt hvor meget plads vil i mene vi skal bruge til Banen, så jeg ved hvor den kan blive placeret i haven ..I skal huske at vi har overtaget vores hus for 1 år siden og der lignede haven en fredet have vi har gjort meget ved den men der er stadig en del, der er nu hvor jeg havde tiltænkt mig haven Græs nogle steder og jord ellers kommer der brombær ranker hvis de ik bliver holdt nede som jeg har gjort så det bedste ville nok være at få vendt jorden på det stykke så vi ku få renset den del hvor vi skal træne med hundene jeg har fået klippet træet ned der stod dernede og fået ryddet godt men som sagt det er et stort arbejde alene..
Husk at den del af min have vi laver i fælles skab bliver et fast mødested for os der gerne vil mødes og hygge/lege/træne med vores hunde udvæksle tips triks osv..Generalt rå hygge på stort plan men der skal jo laves en bane først og så kommer hyggen...Smilll
Jeg så i gul og gratis at man ofte for billige penge kan få læskur af en slags så vi kan sidde i tør vejr mens hundene leger, og andre brugbare ting er oz at finde under bortgives så det er bare om at være kreativ og komme på ideer til om der er noget vi kan bruge..er i friske på det??
Skal vi som Cath skriver finde en dato hvor vi tager i arbejdstøjet og får den lavet så vi kan komme igang med den..Jo flere hænder jo hurtigere er den klar så vi kan hygge..Forstil jer hvad i ku tænke der skulle være og husk på at i der vil være med meget gerne også må bidrage til banen som bliver et fælles projekt og fælle sted for alle os der gerne vil mødes og hygge trods det er min have den bliver i , er det stadig vores allesammens....
Så vi må lægge de grå i tænkeren..
Der er en små 100m2 jeg havde tænkt på at vi sku bruge skulle det ik være nok? det er et firkantet stykke stort set...
Knus
My
jan 2009
synes det lyder som en rigtig god ide:-)
knus Dorthe
okt 2007
HVAD SIGER I ANDRE ER I FRISKE PÅ EN BYGGE/HYGGE HUNDE DAG
UDEN HUNDE MEN TIL FORDEL FOR DEM SÅ VI KAN KOMME IGANG MED BANEN...
sÅ SKAL VI HAVE CATH PÅ BANEN OM HVORNÅR DET ER HUN KOMMER SÅ VI ALLE KAN SÆTTE ET KRYDS I KALENDEREN
ER I FRISKE???
NOGEN DER HAR FÅET NOGLE GODE IDEER EVT TÆNKT PÅ EN TEGNING
FYN.. MØDES / HUNDETRÆF PÅ FYN !!