Weightpull center syd

Weightpull center syd

Medlemmer: 120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
419 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvem stiller op i år? Hvem stiller op i år?

Hvem stiller op til events i år og hvad er folks mål i år?

Jeg stiller selv op med Nemo og håber at forsvare han´s titel fra sidste år... plus forbedre hans bedste procent og mest vægt....

Desværre er der jo ikke så mange hunde i nemo´s vægt klasse i danmark så jeg må nok til lidt andre lande i år og kigge ... Ved da der er et par stykker i tyskland som helt sikkert giver ham modstand og måske indda for meget i år ...

Der er selvfølgelig også sverige hvor sporten ser ud til at blive større og større

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet fungerer ikke – skylleknap giver kun lidt vand 880 kr.
  • Udskiftning af 4-5 mursten i facade på hus og lidt fuge reparation 2.000 kr.
  • Throw trash 600 kr.
  • Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem stiller op i år?
  • #1   23. feb 2009 ludvig er klar med han starter første træk i jylland håber jeg stærkt på jeg vil med

• #2   23. feb 2009 jeg håber på at Tank bliver lidt mere arbejds villig....så er vi også klar til lidt sjov, men har ikke de store forventninger til ham (han er jo en mand)hehe
    Men jeg forventer da at Angel sparker røv som sidste år....
    Og så lidt små ture med sele og flaske til lille Judie ..

• #3   23. feb 2009 Da tank ikke er gammel nok i år, skulle der være en chance få at nå det..
    Louise du må bare se at komme igang med lidt mere træning lol lol...

Lille Judie gør det faktisk mega godt, hun er helt sikkert en tæve det er på vej i Angels spor.....

Dennis....

• #4   25. feb 2009 weight pull forum...

hmm,jeg satser på at kunne få peaches op i år, hun er gået en del ned siden sidste sæson desværre.
    Holder mig til de stævner der giver points og titler, i år rykker APA også til Belgien som en start

Kommentér på:
Hvem stiller op i år?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce