{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ting I ikke vil undvære??
  • #1   25. feb 2009 mine dyr. lige meget hvad de har brug for skal de have det.

nu mener jeg ikke bare legetøj o.s.v, men vil aldrig gå på kompromi med hvad mærke mad de skal have, og om de har brug for syrelæge:P

• #2   25. feb 2009 Æg køber jeg enten økologiske eller fritgående. Og 3 lags toiletpapir, det fåes dog stadig rimelig billigt i Netto

Og så vil jeg have min cola. Jeg har dog lært at drikke Harboe Cola fra Netto, så det er heller ikke det dyreste..

• #3   25. feb 2009 Kvaliteten af hundefoder / kiks.

Kaffe, drikker kun merrild eller gevalia.

Shampoo og balsam

... Ej jeg sparer altså ikke rigtig på noget hahahahaha

Jo mælken må gerne være det billige (ikke langtidsholdbar), og ristede løg.

Madvarer går jeg heller ikke på kompromis med - specielt er jeg hys med æg, de SKAL være fra fritgående høner =)

• #4   25. feb 2009 mine smøger og cola.. men drikker osse det billige og ryger det billige man selv ruller i hånden..

• #5   25. feb 2009 Og så er jeg ret sart med frugt og grønt.. F.eks så kan jeg ikke lide bløde eller overmodne tomater.. Så dem køber jeg altid i løsvægt

• #6   25. feb 2009 guud ja er os afhænging af cola:-) hehe.. jeg har efterhånden lært at vaske hår i det lidt billige, men har så en dejlig mor som altid køber stort ind af det gode shampoo og balsam til mig:-)

• #7   25. feb 2009 Mine smøger og fester! også skal hundene os have kvalitets foder, legetøj og penge til dr. dyr hvis der sker noget smiley

• #8   25. feb 2009 kenneth. det er ingengang løgn prøvede at købe det billige men det duer slet ikke.. må smutte over grænsen en dag, der er da lidt at spare..

• #9   25. feb 2009 hundnes timg sparer jeg ikke på.
    Toilet papir skal være godt, men det har de billigt i Lidl.
    Kød skal være af ordentlig kvalitet.

• #10   25. feb 2009 Hvor er jeg da glad for at høre, at jeg ik er den eneste Cola-holiker. Jeg drikker gerne det billige, men helst Harboe og allerhelst det fra Lidl.
    Bruger også 3-lags toiletpapir, der spare vi ikke, vil heller ikke.
    Madvarer ka jeg godt bruge nogle af de billige, så der spare vi da lidt.

• #11   25. feb 2009 Jeg vil ikke undvære mit internet.. MEget kan man tage fra mig - men mit internet blir over mit lig.
    Derudover er jeg ikke så pjattet med at skulle af med mit cola - helst coca cola. Buvais ketchup - vil hellere undvære ellers. Ketchup kan redde et hvert måltid.. Jeg er nok en af de få der synes at spagetti og ketchup smager lækkert og sagtens kunne spise det 3 gange om ugen.. Men er sku bange for at min datter kommer til at lide af fejlernæring. hehe

• #12   25. feb 2009 Ja gud ja internettet, blev også over mit lig.

• #13   25. feb 2009 Mit internet var nede i halvanden dag her forleden.. Jeg følte mig fuldstændig amputeret hehe

Så hellere sulte i en 14 dages tid

• #14   25. feb 2009 Søster: ja næsten.

• #15   25. feb 2009 hvad med viasat mm. ku da ikke undvære tv 3 og toon disney *GG*

• #16   25. feb 2009 Nej internettet vinder igen - for der kan du jo se TV de viser på de kanaler der ikke lige er standard i alles hjem

• #17   25. feb 2009 Vil heller ikke kunne undvære nettet.
    Jeg døjer meget med mit går ned så er begyndt også at være på fra mobilen.
    Tv har vi sparet på så vi har kun tv2.
    Men til maj får vi dog flere kanaler med det er sammen med vores nye net så det er billigere end hvis vi skulle have parabol.

• #18   25. feb 2009 Karen- argh nettet ville jeg godt nok heller ikk undvære!!

• #19   25. feb 2009 Jeg har et meget billigt internet-abonnement. Kun mobil tlf, hvor jeg har telmore med fri sms/mms (jeg ringer ikke alverden)

Jeg kan ikke selv se, hvor jeg kan spare lige nu

• #20   25. feb 2009 Ja, har man Cola og internet kommer man ski langt ! smiley

Da jeg har sukkersyge, går jeg ikke på kompromis omkring fødevarer - der SKAL være frisk frugt og grønt dagligt og kødet skal være af den magre type, brødet skal være groft osv.

Mht. fx møbler køber jeg aldrig noget billigt skrammel - så heller noget solidt brugt, som ka males, nye hængsler mv.
    Når det gælder elektronik, venter jeg gerne i måneder eller år til prisen tiltaler mig for noget ordentligt ;o)

• #21   25. feb 2009 Cola skal der til, er dog gået over til Faktas den billige, kan få 2 flasker til samme pris som en flaske coca cola. Når pengene er til det bliver der fluks skiftet over igen.
    Hundens mad bliver der ikke gået på kompromis med, han spiser bedre end jeg gør *GG*, han får kød hver dag haha.
    Vil helst bruge Fructis shampo, det giver godt resultat, så der bliver købt stort ind af det, når det er på tilbud :).
    Internettet betaler kæresten heldigvis.

• #22   25. feb 2009 Pssst Fakta's den billige er det samme som Netto's *S*

Og Luna spiser også bedre end mig *S*

• #23   25. feb 2009 Jeg ka heldigvis ikke li den originale og dyre light Coca Cola - den er ALT for sød...så hellere de billige discount Cola, så der er jeg ski da lidt heldig hva... smiley

• #24   25. feb 2009 Sakki & Sus: jeg syntes Coca Cola'en er meget sød, men sådan er vi jo heldigvis så forskellige.

• #25   25. feb 2009 Jeanette ok hehe. Det er bare fordi Fakta ligger lige rundt om hjørnet og Netto skal jeg ud cykle or at komme til, så har bedst styr på Fakta smiley

• #26   25. feb 2009 ***Eddie & Jackie*** ...kender ikk så meget til den, der ikke er light, men den kunstigt sødede er netop alt for sød til mig...eller oz er jeg bare sød nok smiley

• #27   25. feb 2009 Sakki & Sus: jeg drikker også ligth, syntes bare det andet er for sødt. Men man har jo nok heller ik godt af alt det sukker, hmm. Og slet ik når man som dig ik ka tåle det. Elsker Pepsi Max det er bare for dyrt.

• #28   25. feb 2009 jeg køber altid øko mælk fordi jeg syntes det er SÅ synd at en alm malke ko kan leve et helt liv uden at komme ud.. Jeg køber kun dansk kød, og gerne det magre og så kun groft brød.. Grønsager kan sagtens være frostne, de har nogen skide gode blandinger i føtex fx.

• #29   25. feb 2009 Vi køber altid økologisk mælk, men køber den gerne i fakta, der jeg der kan få det samme mærke 1 kr billigere end i Kvickly.

Hundenes foder går vi heller ikke på kompromis med. Deres foder koster 625 kr for 5 kg og til alle 3 skal vi bruge godt og vel 5,5-6 kg på de lange måneder.

Vores datter spiser ikke meget, så der køber jeg altså også de gode ting hun kan lide. Hun får en actimel med i børnehaven hver dag og siden hun har fået det, har hun faktisk ikke været syg - tænker på småforkølelser og lignende. Og vil hun have f.eks. slikærter i madkassen, jamen så får hun også det. Skal lige siges, at usunde ting kommer ikke i madkassen, hvis hun skulle bede om det, men det har nu ikke været aktuelt at sige nej til sådanne.

Jeg køber gerne den billige toiletpapir fra netto/fakta/Kvickly og også gerne den billige skyllemiddel og vaskepulver.

Mht madvare, så er der nogle som jeg aldrig vil købe den billige af og andre ting betyder det ikke en disse, da jeg synes kvaliteten er den samme.

• #30   25. feb 2009 Jeanette - det er totalt sjovt at du bliver ved med at snakke om dine tomater:) Der var også et indlæg i går hvor du nævnte det... og jeg fnisede lidt for mig selv:)
    Jeg kender godt det der med at der er nogle ting der bare SKAL være på en bestemt måde... jeg har det selv med pærer (der skal være helt hårde).

Personligt sparer jeg aldrig på maden til hund og kat, ligesom alle mejeriprodukter og æg skal være økologiske!!

• #31   26. feb 2009 Hundenes ting spare jeg ikke på, eller det vil sige at de vader ikke i legetøj og tingeltangel, men de får ordenligt foder, kommer til dyrlæge når de skal har lækre halsbånd, seler og liner, ordenligt shampoo og deres egen føntørre osv. osv.

Men hvad angår mig selv er jeg noget mere ligeglad, jeg køber både det billige wcpapir, den billige shampoo og den billige tandpasta i Aldi, så længe disse ting formår at hold min r**, hår og tænder rene, ser jeg ingen grund til at bruge flere penge på det end højst nødvendigt -og jeg kan sagtens rede mit både lange og meget tykke (!) hår ud, selvom det bliver vasket i billig shampoo ;o))
    Jeg køber det billigste kød, det billigste mælk og indrømmet, de billigste æg, i det hele taget køber jeg generelt de billigste ting af alt, men det betyder dog ikke at jeg spiser hvad som helst, fx. syntes jeg at den billige ketchup i fakta smager af ingenting med et strejf af addr :o( Men så køber jeg den billige ketchup i aldi i stedet, da jeg syntes at den smager udmærket og sådan er det med flere ting, nogen billig mærker er bedre end andre, så det er bare med at finde det rette ;o)

Mit internet er jeg dog heller ikke hel villig til at gå på krompromi med, derfor betaler jeg gerne den smule mere det måske koster ved TDC, men til gengæld har vi så godt som aldrig problmer med forbindelsen og er der endelig problemer bliver det flux ordnet :o)

• #32   26. feb 2009 mine dyr og min datter..
    mad ska os være iorden
    og shampoo og balsam..

• #33   26. feb 2009 Mine hunde skal ikke lide overlast over finanskrisen. De skal have deres mad, legetøj, udstyr til træning, svømning, træning, osv.. Hundene har faktisk førsteprioritet hos os. Hvis det står rigtig skidt til nogle måneder, så lever vi af billigmad og så køber vi kvalitets mad til hundene smiley

Det tror jeg faktisk er det eneste jeg ikke går på kompromis med.. Jeg lever gerne af havregrød nogle aftener (det er det dog aldrig nået til) for at hundene kan få det godt. *S*

• #34   26. feb 2009 Som andre andre, bliver der ik sparet på hundene.

Men æg bliver der ik sparet på. Fritgårende og hvis det ikke er der, så økologisk.
    Jeg vil så vidlt muligt ikke støtte Arla, så jeg køber mælk i Rema1000, hvor de har mælk fra Osted Mejeri. Smør er også alt andet end Arla.
    Vaskepulver og skyllemiddel er og forbliver Angelmark fra Kvicky/brugsen.

• #35   1. mar 2009 Hmm har ikke det vilde det bare skal være jo Buvais ketchup, kan heller ikke undvære intertettet, vores pakke 2 til tvet, hundenes foder ja alt til hundene spare vi ikkr rigtig på de skal ha det godt.

Men er lige glad med madvare,mælk,cacao,frugt,wc papir osv. der tænker jeg ikke over mærket det skal bare være billigt smiley

Men min fyr har det sådan hans cola skal han have,bestemt rugbrød,bestemt juice..

• #36   1. mar 2009 Ups, en meget vigtig som jeg nødig ville undvære er vores bil. Mange vil sikkert sige, at man sagtens kan undvære en bil og det kan man da helt sikkert også - men jeg vil gøre meget for ikke at skulle undvære en bil.

• #37   1. mar 2009 Ja Anne, den vil jeg heller ikke undvære.
    Vi kunne ikke undvære den eller jov men så skulle vi cykle 20km for at komme til et transport midel der kunne fragte os på arbejde.
    Og det gider jeg ikke, så skulle jeg jo begynde nu for at være fremme imorgen:-P

• #38   1. mar 2009 min bil ville jeg godt kunne undvære, så kunne det være jeg ikke var så doven mere.. puha efter vi har fået den er gåture for andet en hundenes skyld helt borte smiley

men jeg køber altid libero bleer til min datter, syntes de er bedst til hende selv om de er dyre.

• #39   1. mar 2009 Jeg kan bestemt godt forstå, at jeres bil har høj prioritet !

Der er så meget jeg ikke kan uden kørekort og mens jeg har haft hund, har det ærgret mig yderligt, da jeg fx ikke har mulighed for at gå til træning med Sakki...øv bøv

• #40   1. mar 2009 Sus, ja det begrænser meget, jeg har tidliger kørt til både viborg og Århus og Randers for at gå til træning og forskellige ting alle stederne så skulle de tre steder hen på en uge, nu har jeg begrænset det til Randers, nå nej imorgen begynder jeg et sted mere som er 1time væk.
    Jeg bor 25km fra Viborg 15km fra Randers, 95km fra Arhus, og så skulle jeg så også lige om på den anden side af byerne.
    Så høre meget efter træning.

• #41   1. mar 2009 Nå ja.. Bil er helt sikkert også en ting vi ikke skal kan/skal være foruden!!

Kommentér på:
Ting I ikke vil undvære??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce