{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godbidder til udstillingen, hvilke?
  • #1   9. mar 2009 Jeg bruger bløde godbidder som er hurtige at spise uden hunden kløjs i det. kogt kylling, kødpølse, frikadeller, pølser, og en god bøf skåret i skiver så vil hunden gøre ALT...

Jeg har en lille vandfast pung der kan fastgøres i livet på mine bukser, men man kan købe alverdens guff poser - du kan også bruge en gammel bæltetaske man spænder om livet...

/ Trine

• #2   9. mar 2009 Jeg bruger slet ikke guffer. Det har jeg bevidst ikke lært dem at de skal have. Årsag: de kan blive så guffikseret at de hopper og springer ved siden af, og det kan jeg ikke bruge til noget på en udstilling.

• #3   9. mar 2009 Og bagefter er det dejligt at give hånd til f.eks. dommeren med sådan et par klistret fingre? Hihi

Jeg havde nemlig tænkt på frikadeller, men tænkte så, at man da bliver temmelig snasket ind af sådan en fætter.

• #4   9. mar 2009 Gitte: Det problem får jeg nok aldrig med Lilo, hun er temmelig doven når hun er ude, så en meget meget lækker godbid ville være helt fantastisk til hende, måske det kan få hende lidt mere "fremme i skoen" smiley

Det kunne sikkert være en god til med Bertha, men hvordan søren træner man hende til det uden godbidder? Sådan en buller gider ikke gøre noget bare fordi jeg synes det er sjovt smiley

• #5   9. mar 2009 LOL i BH'en ligefrem, ja der kan man jo bare se *griner*

• #6   9. mar 2009 Ja, jeg synes jo også de må lære, at de får godbidden når de bliver på jorden - ikke hvis de springer rundt. Men det er jo selvfølgelig forskelligt hvordan man gør det.

• #7   9. mar 2009 Og tror ikke jeg får speciel held med Bertha hvis ikke der er noget lækkert i vente til hende smiley

• #8   9. mar 2009 Jeg bruger ikke guffer til Athene når vi er i ringen, men Canto vil heller vise mærkelige gangarter og lege gedebuk hvis jeg ikke har guffer med - har prøvet en gang uden, hvilket gav en diskvalifikation - havdej eg haft guffer med i ringen kunne jeg måske have fanget hans opmærksomhed og holdt fokus på det han skulle????

• #9   9. mar 2009 Jeg bruger altid rå pølser. Enten af cocktailtypen eller de helt lange...

Jeg opbevarer dem i min bluse eller i en lomme hvis jeg har en, jeg synes det ser meget uelegant ud at løbe rundt med en hoppende bæltetaske, det hører bare ikke til i en udstillingsring efter min mening...

Ydermere synes jeg helt klart at hunden skal belønnes for at stå og arbejde i ringen, det er arbejde lige som alt andet...

• #10   9. mar 2009 cocktailpølser er vel rimelig nemme at håndtere (så længe de ikke smutter ud af hånden på en og den bagved skvatter i den :P), kan ikke selv lide dem, så kan hundene få dem smiley

• #11   9. mar 2009 Tine - ih er de dine lækre hunde Katrine løber rundt med? Hun er også bare en dygtig handler, det er helt vildt...
    Ja, jeg har dem også i bh'en til tider, når der ikke lige er lommer i jakkesættet....

• #12   9. mar 2009 Haha, jamen der kan man da bare se - mht. BH'en! Man lærer jo hen ad vejen smiley

• #14   9. mar 2009 jeg bruger kødboller fra mou -- i ved dem til suppe -- også i ovnen på en bageplade og i ovne et par timer på 100 grader -- så bliver de lækre bløde men tørre så de ikke smatter og de er nemme lige at klemme over i fire dele til akoyas lille mund...

pris ca 40 kr for et kg kuffere.. det er da billigt.

men han får dem aldrig inde i ringen -- har af bitter erfaring prøvet at lige som dommeren skulle vurdere ham i en bis finale - ja der står han og fedder med en godbid han ikke har fået ordentligt indenbors og det ender med han nægter at gå fordi dan bare skal ædes

• #15   9. mar 2009 vi bruger ost, det er vores helt vilde med.

• #16   9. mar 2009 Her laver jeg ofte lever jeg koger og derefter tørre i ovnen i passende stykker. (de fedter eller sviner ikke)
    Det kan også laves med kylling, men skal ikke have så længe...

• #17   9. mar 2009 Jeg bruger hvad som helst de gider æde, og da jeg sjældent har lommer i mit tøj, opbevarer jeg det i munden (min).....

• #18   9. mar 2009 Det er meget forskelligt hvad jeg har med.. Det kommer lidt an på hvad der lige hitter hos mine hunde på tidspunktet.. Men alt fra pølsestykker, lakseguf, frolic, olivers osv. osv.. Brug det du ved din hund vil danse og springe for.. Opbevarer også bare guffet i lommen mens vi er i ringen, for det er alligevel ikke de store mængdeer de får i ringen.. Tvivler på det er lækkert for dommeren at tjekke tænder på en hund med pølsestykker og dej i kæften ;o)

• #19   9. mar 2009 Jeg bruger ZiwiPeak's godbidder, hvilket er lufttørret kød. Så det fedter eller grisser ikke fingrene. Har dem i en lille gufpose hængende i bælte-hæftet

• #20   9. mar 2009 Tusind tak for alle jeres svar - der er klart en masse gode bud!

• #21   9. mar 2009 Jeg bruger leverpostej i låget fra en colaflaske - så får hun lige et lille slik engang imellem. Og den kan gemmes i hånden smiley
    Og ja lommen er fedtet i bagefter....

• #22   10. mar 2009 Annette J, det lyder super spændende med det lever - hvad er opskriften helt præcis?

• #23   10. mar 2009 kan godt være det er et dumt spørgsmål, men hvorfor ikke svinelever??

• #24   10. mar 2009 jeg bruger alt hvad jeg kan komme på, helst noget der lugter lidt godt
    har også sådan en flad mvetaske hvor der er en klud guffere og et pivedyr...

• #25   10. mar 2009 Sidst brugte jeg nogle godbidder Lilo var HELT vild med hjemme...men så snart vi kom ud, synes hun det hele var for kedeligt og så hjalp de ikke (det var købe-godbidder), så tænker jeg skal have noget "menneskemad" på banen i stedet.

Nu må vi se, tak for alle svar!

• #26   10. mar 2009 Chili er et madøre så om det er kedeligt foderpiller eller lækker kogt kylling er hun ligeglad med - alt tænder.
    Og så fastedag dagen inden

• #27   10. mar 2009 Jeg bruger frikadeller, pølser og nogen sjældne gange lever til mine egne hunde .. sådan nogen kedelige kikse godbidder eller hvad ved jeg som de vil have herhjemme dur ikke så snart vi er uden for hjemmet og sådan synes jeg det er med de fleste hunde .

Jeg har mine godbidder i lommen ..

• #28   10. mar 2009 Tror jeg prøver med noget lækkert hjemmelavet, så må vi se om det hjælper på Lilo og hvis ikke, så er hun nok bare for kedelig til det med udstillinger!

• #29   10. mar 2009 Jeg gør brug af tørret okselunge. De fedter ikke, og efter at have prøvet frem med mange forskellige godbidder, har jeg fundet frem til, at det er nogle af dem gamle hunden vil arbejde hårdest for. SÅ kan hun pludselig vise drive i sine bevægelser. De bliver som regel gemt i en lomme, men der er andre muligheder, hvis der ikke er lommer i tøjet. Munden gør jeg ikke brug af til de her godbidder, men har gjort det når det var frikadeller eller andet jeg brugte.

Til min lille hund bruger jeg ikke godbidder. Hun syntes bare det er fantastisk at blive set på. Hun er en meget narcissistisk størrelse, der nogle gange stopper op i leg, hvis hun får øje på sit spejlbillede. Og ja, hun ved udmærket hvem det er hun står og ser på..

• #30   11. mar 2009 Til vores Faraoer bruger vi kylling, steg mm som enten er i jakkesætslommen eller BH´en . Min whippet tænder ikke på mad så der bruger jeg en lille pelsmus der kan pive. Det er lige hende i stedet. Tricket er vel at finde ud af hvad de kan li men så de ikke overtænder.

• #31   17. mar 2009 Pomsen - man forsøger at gøre det lidt diskret, det med at rode efter dem, og de skal helst ligge øverst i bh'en.
    Jeg stod en enkelt gang i amsterdam med et stykke pølse som var faldet hele vejen ned igennem bh'en og ned på maven - det så mindre elegant ud da den skulle fiskes ud smiley
    meeeeen stadig langt mere elegant end en bæltetaske smiley

Kommentér på:
Godbidder til udstillingen, hvilke?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce