{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det (ikke hund)?
  • #1   10. mar 2009 ja tak det kender vi vores dårlige periode startede for lidt over en uge siden

  • #2   10. mar 2009 Trine: Roadtrip from hell...men de gode udstillingsresultater var et godt plaster på såret smiley

    Helle:Det må være noget af det værste at skulle gå igennem. Har virkelig ondt af jer. Der går ikke en dag, hvor jeg ikke tænker på jer og Lotus. Livet er så uretfærdig nogen gange.

    Jeg startede med at få en depression i december og måtte sygemelde mig fra mit arbejde, som jeg elsker overalt på jorden, og så er der bare sket underlige og forfærdelige ting siden.
    Da jeg endelig fik det bedre, og troede tingene gik den rigtige vej, var jeg både ved at miste min mor og min bror alt sammen indenfor en måned. Min mor fik en blodprop, imens hun var på besøg hos os. Jeg gik fuldstændig i panik og ringede til oplysningen i istedet for 112.
    Min bror gik i anafylaktisk chok efter en binyrebarkhomon indsprøjtning hos lægen. Han faldt om derhejmme og stoppede med at trække vejret indtil ambulancen kom og gav ham adrenalin og alt muligt andet. Jesper (min forloved snart mand) fik konstateret bechterewsgigt og har voldsomme smerter. Er virkelig træt af sygdom smiley


  • #3   11. mar 2009 Trine: Tak smiley Jeg er heldigvis i gode hænder, så jeg er ved at se et lys for enden at tunnelen smiley Men en ulykke kommer åbenbart sjælden alene.

    Vi har været heldige med både min mor og bror, og de har det efter omstændighederne godt igen.

    Vi skal til Afrika i september på en 9 dages safari, derefter skal vi videre til Mombassa kysten, hvor vi skal være en uge og skal giftes på stranden. En del af familien kommer derned og skal overvære vielsen. Vi ville ikke rigtig giftes i en kirke, så det er absolut vores drømmebryllup, men det har også taget over et år at planlægge.
    Nu må det godt snart være september smiley


  • #4   11. mar 2009 Bianca..

    Ja det tror jeg vi alle kender, som man siger en ulykke kommer sjældent alene og det må have været en hård tid at gå igennem for dig.. Håber lyset for enden at tunnelen kommer nærmer dag for dag:-)

    Det lyder fantastik med den måde i skal giftes på:-) Håber det kommer til at leve helt op til jeres forventninger:-)
    Selv var planen thailand, solnedgang, havet og bare os to og vores børn, men det bliver det ikke til alligevel.. smiley Men måske vi kan tage en fornyelse af løfter på den måde..


  • #5   11. mar 2009 Anja: Nej, det tærer på kræfterne med al den sygdom, men vi skal nok klare os, vi har bare fået lidt mere hår på brystet smiley
    Og velkommen tilbage fra fryseren. Endnu en gang stort tillykke med det fine resultat, det er simpelthen så dejligt for jer.

    Jeg glæder mig som en sindssyg til september... :-))) MEN jeg er skrækslagen over at skal efterlade vores dejlige hunde på pension. Da den nærmeste familie skal med til Afrika, kan de selvfølgelig ikke passe hundene. Vi har aldrig fået dem passet længere end en weekend, og det har altid været svigerforældrene, som har passet dem.
    Nu skal vi afsted i 16 dage, og vi har været nød til at få dem passet i pension, hvilket jeg bestemt ikke bryder mig om. Det er jo fremmede mennesker..Græder bare ved tanken om, at jeg skal være væk fra dem i så lang tid, ved godt det er lidt åndsvagt, men jeg kan simpelthen ikke gøre for det. Håber jeg kan nyde turen uden at tænke alt for meget på hundene smiley


  • #6   11. mar 2009 den næste der brokker sig over de træder i en hundelort på et fortov får skrevet teksten herfra smiley

  • #7   11. mar 2009 Helle: LOOOOL.....

  • #8   11. mar 2009 Biabca..

    Århh hvor jeg føler med dig, har selv prøvet det samme som du står for at skulle gøre.. Jeg flæbede som en lille pige da vi kørte derfra og brugte meget tid på at tænke på hvor dårlig en hundemor jeg var indtil vi kom til vores destination og gik på nettet hvor der lå en mail fra dem (den pension) som passede dem med friske billeder af banditterne ude og lege samt den sødest lille beretning om en oplevelse de havde haft med dem ( de kaldte dem basserne..:-)..

    Jeg havde en god ferie og tænkte naturligvis på dem fra tid til anden og savnede dem, men jeg vidste de havde det godt og at de slet ikke har den samme tidsfornemmelse som os mennesker:-) Så håber at en snak med det sted som skal passe dem skaber ligeså meget ro hos dig som i mit tilfælde.. smiley

    Den dag man sidder i flyveren på vej hjem så har man bare sommerfugle i maven så det batter og det plejer normalt at være på vejen ud man har det sådan:-)


Kommentér på:
Kender i det (ikke hund)?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce