Hukommelseskort, hvor??? {{forumTopicSubject}}
Jeg står og skal snart have købt mig et nyt hukommelseskort, og så er det jeg tænker, hvor køber i sådan noget henne?? Er der nogle gode sider på nettet?
Jeg synes priserne svinger temmelig meget.
Det jeg har nu er et SanDisk, og det er jeg ret godt tilfreds med, men priserne er godt nok også oppe i de højere lag.
Er der nogen, der kender kvaliteten på Kingston f.eks, som jeg har set til helt ok priser.
Det jeg søger er et compact flash kort helst på 16 gb, men jeg kan nøjes med 8...
Og hvor meget betyder det om det f.eks er x166 eller x266? Er det noget, der vil betyde noget for mig, som ganske almindelig hobby-fotograf?
Jeg er lige på vej ud af døren og på arbejde nu, så svarer nok først i aften, men håber nogen kan hjælpe :o)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Plejer at køber 4 gb. kort, dem har så så et par stykker af efterhånden, men er god til at glemme dem, så der ligger altid et eller 2 ekstra i tasken
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Og ja René, vi kender godt historierne om dine kort rundt omkring, som du ikke kan finde igen *g*
Jeg fandt et Kingston på Happii.dk, på 16 gb, til 280 kr (uden fragt og eksp), men selvfølgelig havde de det ikke på lager. Tjekkede så lige for sjovt om Elgiganten havde det hjemme, det havde de, men de ville da have 700 kr for det??!
Så den idé blev droppet. i øvrigt var det også umuligt at se om det var præcis det samme kort, eller om der f.eks var forskel på hastigheden..
Hukommelseskort, hvor???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside