{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Har været til dyrlæge her til aften øv {{forumTopicSubject}}

Har været til dyrlæge med snoopy har kl 20 i aftes...

Mine 2 kasteret hanhunde har den dårlige vane at lufte sig selv ind i mellem, når en af ungerne kommer til at lukke dem ud sammen, og det skete så i dag...

Da de så et par timer after kommer hjem igen ( det skal lige sige jeg bor ude på lars tyndskides mark midt i marker og skov, er det stort set umulig at finde dem når mørket først er sat ind).
Men de kommer ind og Snoopy opføre sig dybt besynderlig, bliver ved at åbnet til at munden og kradse med poten mod munden, vi kigger og kigger på ham, for vi tro han har noget til at sidde i tænderne, men vi kunne ikke se noget han hylet bare når vi tog fat i munden på ham...

så vi løftet ham op på bordet under noget lys, og ja tak så kunne vi se hva der var galt, hans hjørne tand stak ud mellem hans hnorhår i overlaben føj for pokker det så klamt ud, og han havde flere rifter og sår henover snudepartiet...

Så afsted til Dr.dyr med ham og få lappet kyssetøjet sammen, med mig som yndig assistent, da han han skulle syes.
Den lille stakkels hund skulle syes sammen indvendig og udvendig, og da han var blevet bedøvet kunne vi se han han os skulle syes sammen 3 andre steder inde i munden Puha altså...

Håber han har lært at man ikke skal ligge sig ud med Mikkel rav fremover, for det må være det der er sket, at han er gået i en ravegrav, for han var smurt ind i jord fra top til tå...

Hihi så hvis jeg lige får bøjet næseryggen på ham, så har jeg mig en miniature Bull terrier, så hævet er han henover næsen stakkels hund


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har været til dyrlæge her til aften øv
  • #1   14. mar 2009 Åååh nej dog :o(
    Det var da en frygtelig historie, men godt I fik ham til dyrlæge!

    Ja, man frygter altid det værste når hunden(e) smutter.
    Heldigvis har Fifi ikke været smuttet i lang tid nu, da vi har fået gjort os for vane at låse døren med det samme...

    Det gør mig ondt at høre! God bedring med ham! Godt der ikke skete mere!


  • #2   14. mar 2009 Takker...
    Ja det er bare så træls de smutter hele tiden, Møghunde smiley

    I sommer brugte jeg en mindre formune på at hegne hele haven af, men de hopper da bare over når vi kigger den anden vej....


Kommentér på:
Har været til dyrlæge her til aften øv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce