{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

FREMLYSNING / EFTERLYSNING / DIV LINK {{forumTopicSubject}}

Hej Alle Sammen

For at det er lidt mere overskueligt herinde i gruppens emner. Har jeg slettet de Fremlysninger / Efterlysninger Samt div link til Div der har været sat herinde i gruppen og som ikke er blevet Set/ brugt.

Så har i nogle Nye eller nogle der stadig bliver brugt så må i meget gerne sætte dem ind her.. :-))))

Så har jeg lavet dette Emnen / Emneoversigt som jeg fremover gerne vil bede jer sætte de ting ind i for ellers ender vi med 100 emner i gruppen ingen af os kan overskue at se Samt dermed mister vi måske vigtig info.

Så vil jeg, og hjælpeadmin efterhånden som emnerne bliver for gamle, rydde ud i dem
Sådan så dem der er Up2date stadig er her ..

Håber i er med på det, for ellers drukner vi i efterlysninger / fremlysninger Samt div link til forskellige sager.....

Ellers så er der bare tilbage at sige fortsat god Weekend til jer Alle sammen

Knus
My B

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne lys fra elkørestol. 410 kr.
  • Murer 4.000 kr.
  • Hoveddør hænger 1.500 kr.
  • Klipning af ca. 105 meter hæk 5.447 kr.
  • Rengøring med vinduespudsning mv 750 kr.
  • Rengøring på hus 129 m2 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FREMLYSNING / EFTERLYSNING / DIV LINK
  • #1   14. mar 2009 Dette er bestemt et besøg værd..
    Det er en Super side for alle Hunde Elskere..

(link fjernet)

Knus
    My

• #2   14. mar 2009 MANGLENDE LOVGIVNIN OMKRING DYRESEX

SKRIV UNDER HER
    www.forbyd-dyresex.underskrifter.dk

Hvordan kan det dog gå til at et land som Danmark
    ikke kan beskytte vores dyr imod den slags sýge mennesker der begår den slags overgreb på uskyldige dyr...

Hvordan kan vores regering mene at det er ok at forsvarsløse dyr bliver seksuelt misbrugt af mennesker der bilder sig ind at det er helt ok ??

Hvordan kan man lukke øjnene for den slags ting ??

Jeg kunne godt herinde tænke mig at få en dialog igang omkring hvad i mener om det..

Hvad mener i at man kan gøre for at åbne øjnene op på vores politikere der IKKE syntes at der er brug for en lov givning omkring dyresex ??

Det kan da ALDRIG nogensinde være iorden at mennesker kan gøre omkring dyr og deres egen personlige seksualitet, hvad der behager dem..

Hvad mon de politikere der er imod en lovgivning på dette område, ville sige til hvis deres egne elskede dyr blev udsat for den slags overgreb...

Jeg vil meget gerne at vi her i gruppen kommer med ideer og egne holdninger omkring det her område.
    Som jeg helt klart syntes skal strammes op med en klar og tydelig lovgivning der kan beskytte de dyr der er i farezone for den slagt modbydeligheder..

Knus
    En frustreret My

• #3   14. mar 2009 Hej

Der har her været 6 tråde som ingen har besvaret eller set .
    På den her måde bliver gruppen ikke fyldt med emner ingen ser .
    Da de vil være samlet et sted..

Jeg mener jo ikke at de er alle tråde / emner kun dem med Fremlysninger /efterlsysninger samt div link der bliver samlet..

Andre tråde vil naturligvis ikke blive slettet.
    Andre Emner vil stadig stå i gruppen hver for sig..

Der er jo ikke nogen grund til der er 5 efterlysninger stående hvis hunden har fundet ejer vel...

Knus

• #4   14. mar 2009 HVAD SYNTES I ANDRE ???

• #5   14. mar 2009 Jeg er helt enig med Tina. Jeg ser absolut ingen grund til at slette gamle tråde. Det er jo rart at kunne gå tilbage og se. Er det en efterlysning det drejer sig om, er det bare vigtigt at man oplyser i tråden at hunden er fundet...

• #6   14. mar 2009 JA MEN DERFOR KAN DE JO ALLESAMMEN GODT VÆRE I EN ENKEL TRÅD ELLER ?

• #7   14. mar 2009 Så er det da netop at det bliver uoverskueligt. Hvis man skal scrolle i en kæmpe lang tråd med mange forskellige informationer og cases. Jeg synes klart det er nemmest at bibeholde de oprindelige tråde, men det er bare min mening,

Tror forresten du har slået Caps Lock til, My smiley

• #8   14. mar 2009 SIRI.
    Grin ja det kunne jeg se..smilll

• #9   14. mar 2009 Cath - det er jo det, som søgefunktionen er der for. Der er super enkelt lige at indtaste et søgeord og så søge i gruppens emner...

• #10   14. mar 2009 Det er nemlig super smart at man kan søge indenfor gruppens emner. Det er jo et mareridt at søge ude på forum, hvor der er mange tusinde emner!

• #11   14. mar 2009 Hmm
    Havde jeg ik lige tænkt over ..smill
    det er selfølgeligt rigtigt

• #12   23. mar 2009 HEJ ALLE SE LIGE HER

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-21227740.html?forside

Hængte sin hund og mishandlede den
    23-03-09: 18:03 | af: Peter Thorup & Trine Panum Kjeldsen

Den mishandlede hund var af racen Amstaff eller Red Nose
    Foto: Scanpix

Politiet i Nordsjælland efterlyser en yngre mand, der blev set mishandle sin hund ved Bagsværd Sø den 16. marts. Manden hængte hunden op i en gren, så den ikke kunne nå jorden. Derefter kastede han grene og sten på den, mens han filmede mishandlingen.

"Jeg gik efter lyden og så så jeg en hund, der var hængt op i sit halsbånd i en gren," siger en 19-årig, der så hele mishandlingen.

Han filmede det hele på sin mobil­tele­fon. Den film kan du se i aften i Sta­tion 2 Efterlyst på TV 2. (23.03.09 - Kl. 21:40)

Hunden kan være død
    Mishandlingen sluttede først, da grenen knækkede og hunde faldt til jorden:

"Og den rejste sig ikke op igen. Den kan sagtens være død, den løftede slet ikke hovedet eller kroppen. Og så løf­tede manden hunden op og smed den ind i bilen og kørte hurtigt væk," siger den 19-årige.

Politiet beskriver den efterlyste sådan her:

Dansk
    20-25 år
    180-185 cm
    Muskuløs
    Markerede kindben
    Sort hue
    Blå hættetrøje
    Sorte joggingbukser: "Only God Can Judge Us"

På baggrund af filmen har politiet nu indledt en efterforskning.

"Det er simpelthen så groft det her," siger politikommissær Michael Sørensen fra Gladsaxe Politi.

"Sådan en mand, må ikke gå frit omkring, derfor appellerer vi nu til offentligheden om hjælp."

Dusør fra Dyrenes Beskyttelse
    Hunden er sandsynligvis af racen Amstaff eller Red Nose. Hundemishand­lerens bil er sandsynligvis en sort Opel Zafira på gule plader.

Dyrenes Beskyttelse er meget oprørte over sagen og har udlovet en dusør på 5.000 kroner for oplysninger, der fører til at hunde­mishandleren anholdes.

- - - - -

Lad os håbe, at teksten på idiotens bukser "Only God Can Judge Us" bliver i den grad gjort til skamme!!!

SKANDALE'
    Knus
    My

Kommentér på:
FREMLYSNING / EFTERLYSNING / DIV LINK

Annonce